Skravletråd

Hva er det å lure på da? Ta det opp, be om tidlig UL og tettere oppfølging for å fange opp eventuelle alvorlige avvik.

Det er sikkert ikke noe å tenke på, jeg vil bare ikke være masete.
Jeg skal ta det opp! Trenger som sagt ikke se noe, men jeg har veldig lyst til å høre hjerteslag.

Last edited by a moderator:
Herregud, kjenner jeg føler meg heeelt ute når jeg sitter og leser trådene her på forumet. Det kryr av forkortelser i alle mulige former og jeg ANER virkelig ikke hva det betyr!&@-@! [emoji23] Er det bare jeg som føler meg litt dum eller er det flere som er like grønne som meg ang forkortelser som ikm, tul osv??? (Ok, jeg klarte å tenke meg til at tul står for tidlig ultralyd, men allikevel...) [emoji23][emoji23] tydelig at jeg har en del å sette meg inn i fremover [emoji6]
Føler med deg! Skulle til tider hatt ei lista med betydningen av relevante forkortelser! Blir heldigvis lettere etter hvert [emoji6]

Føler med deg! Skulle til tider hatt ei lista med betydningen av relevante forkortelser! Blir heldigvis lettere etter hvert [emoji6]

Hehe... takk [emoji173]️ja jeg håper d [emoji23] lurer enda på hva ikm er da? Noen som har lyst til å oppklare d for meg?

Hehe... takk [emoji173]️ja jeg håper d [emoji23] lurer enda på hva ikm er da? Noen som har lyst til å oppklare d for meg?
Inne under festa innlegg under vi som prøver/bli gravid eller hva det underforumet heter ligger det en liste med mange forkortelser.

Jenter, hvor langt må jeg være for å få 3+ på digital? Har en liggende, og har litt lyst til å dobbeltsjekke:p

Heisan! Inne og sniker litt jeg, fikk positiv test i dag (rfsu), men var for sent ute til å rekke å kjøpr digital. Håper å få tatt det til fredagen :p Er ca. 3+5 i dag :)
Har ei født i oktober fra før, og syntes det var veldig greit å få på den tida :D

Hurra og velkommen! :D

Hurra og velkommen! :D
Takk takk :D

Så det var skrevet noe om kinesisk fødselskart tidligere her. Med sønnen min stemte det ikke, datteren min stemte :P Men er det noen av dere som har fått en magefølelse på kjønn? :D Kanskje litt tidlig, men det slo meg i sta at jeg er sikker på det blir ei jente til! <3

Snakk om å være oppblåst! [emoji23] kunne tro jeg hadde detti neddi en bolle med gjær!

Back
Topp