Skravletråd

Eg pleier til vanlig å ha veldig kontroll. Trur mange av mine kollegaer merker at det er noko. Så lenge dei unngår å spørre e da heilt greit;). Eg går to døgn på og så har eg ei veka fri. Elsker turnusen min og håper å jobbe fult heile svangerskapet:).
Så bra :D jeg ble sykemeldt i uke 13 forrige svangerskap grunnet bekkenløsning, og en arbeidsplass som ikke kunne tilrettelegge. Jobber et annet sted nå, hvor sjefen er helt fantastisk! Er sikker på at hun finner noe annet jeg kan gjøre om bekkenet setter meg ut av spill igjen

Sender deg en klem❤️ Det er mye hormoner i omløp nå, så kroppen reagerer nok på sin måte. Er alt bra ellers?

Takk :Heartred Ellers går det bra, om man ser bort ifra hvor himla trøtt og sliten jeg er. Men herlighet, jeg skal ikke klage!

Nå har jeg akkurat kost meg med opptak av Fødeavdelingen fra i går [emoji1][emoji7]

Så bra :D jeg ble sykemeldt i uke 13 forrige svangerskap grunnet bekkenløsning, og en arbeidsplass som ikke kunne tilrettelegge. Jobber et annet sted nå, hvor sjefen er helt fantastisk! Er sikker på at hun finner noe annet jeg kan gjøre om bekkenet setter meg ut av spill igjen

Håper du slepper unna bekkenløsning dette svangerskapet! X

Nå har jeg akkurat kost meg med opptak av Fødeavdelingen fra i går [emoji1][emoji7]
Det er så kos! Men jeg vil aller helst at ikke at min samboer filmer alt så nære oppi rattata:joyful:
For all del, sikkert kos for noen, men litt sært for meg :pompus:

Det er så kos! Men jeg vil aller helst at ikke at min samboer filmer alt så nære oppi rattata:joyful:
Eller ta selfie under rier kommer nok heller ikke til å stå øverst på to-do lista mi:D

Haha, helt enig! Tenkte på akkurat det jeg også!

Wohoo! Fikk vite i går at kollegaen min også er gravid! [emoji2] i det jeg fortalte henne at jeg hadde en hemmelighet som jeg måtte dele med henne å at jeg var gravid så brøyt hun ut ! "Jeg også!!!"" Så vi lo :D hun er 4 uker mer enn meg da men veldig gøy! :D

Jeg bare må ha en utblåsning!
Det går så opp og ned med humøret. Jeg er gravid, jeg føler meg ikke gravid. Jeg er gravid, men vil ikke innrømme det for meg selv på lenge.

Men jenter, vi er da gravide! :smiley-bounce016

Jeg bare må ha en utblåsning!
Det går så opp og ned med humøret. Jeg er gravid, jeg føler meg ikke gravid. Jeg er gravid, men vil ikke innrømme det for meg selv på lenge.

Men jenter, vi er da gravide! :smiley-bounce016

Kjenner til den altså. Hormonene er i fullstendig ubalanse; her kan det gå fra å være overlykkelig, til redd for å bli kvalm, redd for å ikke få symptomer i DET hele tatt, til å bli sint og deppa. Kjempeslitsomt, for man tar liksom sorgene på forskudd :( Og det verste er at dagene går sååå sent :( håper hormonene roer seg når man er i den "trygge" fasen? :)

Kjenner til den altså. Hormonene er i fullstendig ubalanse; her kan det gå fra å være overlykkelig, til redd for å bli kvalm, redd for å ikke få symptomer i DET hele tatt, til å bli sint og deppa. Kjempeslitsomt, for man tar liksom sorgene på forskudd :( Og det verste er at dagene går sååå sent :( håper hormonene roer seg når man er i den "trygge" fasen? :)
Kjenner meg igjen i alt du skriver.
Mistenker at hadde jeg blitt gravid og søkt så mye på alt som kan skje, så hadde jeg nok vært roligere. Men dessverre så er jeg utdannet med fordypning i biologi.. Jeg er så oppdatert med alt som skjer! Og vet at om det går galt så er det noe galt med fosteret. Men den gleden av å se to streker har jeg aldri opplevd før! Det er så ønsket at dette skal gå bra ❤

Og statistikken er jo på vår side!
Så ja, håper at etter tul i uke 8 at jeg klarer å slappe av :shy: Men nå er det en emosjonell Berg og dalbane i heimen. Stakkars mannen :joyful:

Wohoo! Fikk vite i går at kollegaen min også er gravid! [emoji2] i det jeg fortalte henne at jeg hadde en hemmelighet som jeg måtte dele med henne å at jeg var gravid så brøyt hun ut ! "Jeg også!!!"" Så vi lo :D hun er 4 uker mer enn meg da men veldig gøy! :D
Så godt å vite at dere er to!!:D

Back
Topp