Sender deg en klem Det er mye hormoner i omløp nå, så kroppen reagerer nok på sin måte. Er alt bra ellers?Følelsesmessig tar det på å være gravid.. Jeg burde jo bare være glad, men akkurat nå klarer jeg ikke slutte å gråte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg en klem Det er mye hormoner i omløp nå, så kroppen reagerer nok på sin måte. Er alt bra ellers?Følelsesmessig tar det på å være gravid.. Jeg burde jo bare være glad, men akkurat nå klarer jeg ikke slutte å gråte.
Så bra jeg ble sykemeldt i uke 13 forrige svangerskap grunnet bekkenløsning, og en arbeidsplass som ikke kunne tilrettelegge. Jobber et annet sted nå, hvor sjefen er helt fantastisk! Er sikker på at hun finner noe annet jeg kan gjøre om bekkenet setter meg ut av spill igjenEg pleier til vanlig å ha veldig kontroll. Trur mange av mine kollegaer merker at det er noko. Så lenge dei unngår å spørre e da heilt greit. Eg går to døgn på og så har eg ei veka fri. Elsker turnusen min og håper å jobbe fult heile svangerskapet.
Sender deg en klem Det er mye hormoner i omløp nå, så kroppen reagerer nok på sin måte. Er alt bra ellers?
Elsker fødeavdelingenNå har jeg akkurat kost meg med opptak av Fødeavdelingen fra i går [emoji1][emoji7]
Så bra jeg ble sykemeldt i uke 13 forrige svangerskap grunnet bekkenløsning, og en arbeidsplass som ikke kunne tilrettelegge. Jobber et annet sted nå, hvor sjefen er helt fantastisk! Er sikker på at hun finner noe annet jeg kan gjøre om bekkenet setter meg ut av spill igjen
Håper virkelig jeg også!Håper du slepper unna bekkenløsning dette svangerskapet! X
Det er så kos! Men jeg vil aller helst at ikke at min samboer filmer alt så nære oppi rattataNå har jeg akkurat kost meg med opptak av Fødeavdelingen fra i går [emoji1][emoji7]
Eller ta selfie under rier kommer nok heller ikke til å stå øverst på to-do lista miDet er så kos! Men jeg vil aller helst at ikke at min samboer filmer alt så nære oppi rattata
For all del, sikkert kos for noen, men litt sært for meg
Ja! WTF! Mannen bare: vi skal ha mobilforbud!Eller ta selfie under rier kommer nok heller ikke til å stå øverst på to-do lista mi
Haha, helt enig! Tenkte på akkurat det jeg også!Det er så kos! Men jeg vil aller helst at ikke at min samboer filmer alt så nære oppi rattata
For all del, sikkert kos for noen, men litt sært for meg
Huff, ja. Det skjer ikke her! Da har jeg nok med meg selv.Eller ta selfie under rier kommer nok heller ikke til å stå øverst på to-do lista mi
Ligger rett ut idag også. Vondt i magen
Sender deg en klem[emoji173]️ Det er mye hormoner i omløp nå, så kroppen reagerer nok på sin måte. Er alt bra ellers?
Hvordan går det? [emoji173]
så bra [emoji173]Jeg har ikke vondt i magen lenger, så nå er det "bare" de bekymringene jeg alltid har. Hehe Tusen takk som spør!
Jeg bare må ha en utblåsning!
Det går så opp og ned med humøret. Jeg er gravid, jeg føler meg ikke gravid. Jeg er gravid, men vil ikke innrømme det for meg selv på lenge.
Men jenter, vi er da gravide!
Kjenner meg igjen i alt du skriver.Kjenner til den altså. Hormonene er i fullstendig ubalanse; her kan det gå fra å være overlykkelig, til redd for å bli kvalm, redd for å ikke få symptomer i DET hele tatt, til å bli sint og deppa. Kjempeslitsomt, for man tar liksom sorgene på forskudd Og det verste er at dagene går sååå sent håper hormonene roer seg når man er i den "trygge" fasen?
Så godt å vite at dere er to!!Wohoo! Fikk vite i går at kollegaen min også er gravid! [emoji2] i det jeg fortalte henne at jeg hadde en hemmelighet som jeg måtte dele med henne å at jeg var gravid så brøyt hun ut ! "Jeg også!!!"" Så vi lo hun er 4 uker mer enn meg da men veldig gøy!