Skravletråd

Samme som jenta mi det [emoji5] de 2 nede kom i høst og de 4 oppe kom nesten samtidig i romjula [emoji6] har heldigvis ikke merket noe til at tennene har kommet jeg [emoji5] men bare plutselig så er de der [emoji6]
Så bra - her er det gjerne fulgt med mye sikkel og enda mere poop <3 ^^

a665e482232deaac6fa4f28c429c5260.jpg

Den skulle bli Kompis (fra dinosaurtoget), men så var den oransje fondanten stein hard. Så da ble det nødløsning. Heldigvis visste ikke bursdagsbarnet det. Og heldigvis for meg ville ikke bursdagsbarnet ha hvite tenner etc for da måtte vi dratt på butikken og pynta etter bhg. Mor er sliten [emoji23] Ting gikk ikke helt som planlagt i dag. Ikke med kakebakingen heller [emoji32], men fikk redda meg inn.

Den skulle bli Kompis (fra dinosaurtoget), men så var den oransje fondanten stein hard. Så da ble det nødløsning. Heldigvis visste ikke bursdagsbarnet det. Og heldigvis for meg ville ikke bursdagsbarnet ha hvite tenner etc for da måtte vi dratt på butikken og pynta etter bhg. Mor er sliten [emoji23] Ting gikk ikke helt som planlagt i dag. Ikke med kakebakingen heller [emoji32], men fikk redda meg inn.
Såå fin kake [emoji1][emoji1]

Kjempefin kake da! Og hipp hipp til bursdagsbarnet (i morgen?)

Den var kjempe flotte! Trur eg må finna på nåke meir kreativt enn runde kaka på søndag. Det vil sei, hvis eg finne ut kordan eg lage traktor kaka [emoji57]

Den var kjempe flotte! Trur eg må finna på nåke meir kreativt enn runde kaka på søndag. Det vil sei, hvis eg finne ut kordan eg lage traktor kaka [emoji57]
Det er kjempelett! Enten 2D eller 3D. Lag sjokoladelangpanne (eller annen kake i langpanne som er litt stabil). 2D: skjær omriss av traktor. Tegn opp eller print først. Bruk marsipan/fondant og/eller sjokoladekrem til å dekke. Bruk i annen farge for å lage vinduer/dører. Bruk en halv oreokjeks til hjul. 3D:lag samme kake, kaken blir mindre, men står opp. Skjær to store firkanter og en mindre, så har du traktorbunn og henger. Legg den lille oppå en og det blir førerhuset. Pynt tilsvarende. Søk på Google så får du mange tips. Jeg har brukt ferdig dinosaurform her og banna masse i dag. Bedre å bruke "min" kake og fikse selv [emoji6]

Og blir det rester igjen av kaka når du skjærer bort bruker du de til å lage sånne kuler som er så poppis nå. sånn på pinne, men i gamle dager lagde man bare kuler eller avlange pinner.

Så flott kake! :D

Jeg må le her jeg sitter nå! Lillebror på 2,5 fikk se på bildene i gravid-appen jeg lastet ned nå (han får IKKE vite hva det er enda! :p ), men det var jo hysterisk morsomt å høre han utbryte at det på bildene var "fisk! Fisk!" :D Helt til uke 11, da ligner fisken visst på "Arlo mamma!" (fra den gode dinosaur, som er storfavoritten hans) :D

Det er kjempelett! Enten 2D eller 3D. Lag sjokoladelangpanne (eller annen kake i langpanne som er litt stabil). 2D: skjær omriss av traktor. Tegn opp eller print først. Bruk marsipan/fondant og/eller sjokoladekrem til å dekke. Bruk i annen farge for å lage vinduer/dører. Bruk en halv oreokjeks til hjul. 3D:lag samme kake, kaken blir mindre, men står opp. Skjær to store firkanter og en mindre, så har du traktorbunn og henger. Legg den lille oppå en og det blir førerhuset. Pynt tilsvarende. Søk på Google så får du mange tips. Jeg har brukt ferdig dinosaurform her og banna masse i dag. Bedre å bruke "min" kake og fikse selv [emoji6]

Og blir det rester igjen av kaka når du skjærer bort bruker du de til å lage sånne kuler som er så poppis nå. sånn på pinne, men i gamle dager lagde man bare kuler eller avlange pinner.
Awesome! Takk for tipså! Blir nok 3D med hengar, sjokolade krem å glasur [emoji39]

Skal dere lage dere ny dagbok her eller flytter dere den gamle? :)
Hvordan gjør man det? Jeg skreiv i 2010/2011 så aner ikke om den fins lenger engang [emoji14]

Tenkte for time siden at jeg ikke følte meg trøtt. Våknet på sofaen to episoder av flash senere [emoji14]

I morgen er det opp tidlig, firmafest. Får finne på en eller annen grunn til å ikke drikke til middag og etter [emoji14]

Haha [emoji6] kjenner meg igjen den i å sovne på sofaen [emoji5]

Har ingen gode ideer til hvorfor ikke drikke, da jeg svært sjeldent drikker selv. Så her blir folk faktisk mer overrasket om jeg drikker [emoji85]

Tenkte for time siden at jeg ikke følte meg trøtt. Våknet på sofaen to episoder av flash senere
emoji14.png

I morgen er det opp tidlig, firmafest. Får finne på en eller annen grunn til å ikke drikke til middag og etter
emoji14.png
Hva med å skylde på uvi? At den er så kraftig at det er veldig viktig at du ikke drikker for at antibiotikaen skal funke :) uvi synes jo ikke!

Back
Topp