Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, enig... Må finne noe verre å ta igjen med. Forslag? [emoji14]Det er jo bare dårlig gjort å sende snap av sånt![]()

Hei alle sammen! Melder meg inn her etter å ha fått positiv test i helgen! 4+2 i dag![]()
TakkGratulerer med pos test![]()
Hei alle sammen! Melder meg inn her etter å ha fått positiv test i helgen! 4+2 i dag![]()
Ja, enig... Må finne noe verre å ta igjen med. Forslag? [emoji14]
tusen takkGratulerer så mye <3
Jeg har ringt legen og bestillt time til første svangerskapskontroll og fikk time først når jeg er i uke 13... mener og huske sist at jeg var i uke 8 eller 9.. Syntes uke 13 er veldig sent eller er det bare meg?
Da er det sikkert riktig, men kjedelig at det er så lenge til!Rundt uke 12 er det vanlig med første svangerskapskontrolljeg skal få brev i posten med time til jm, rundt uke 12-13
![]()
Gratulerer og velkommenHei alle sammen! Melder meg inn her etter å ha fått positiv test i helgen! 4+2 i dag [emoji813]red
Bare den er fersk (som den burde være ute) og du ikke spiser tunfisk [emoji5]Jeg syntes jeg leser så mye forskjellig om man kan spise sushi eller ikke. Er det trygt å spise det på restaurant?
Legen idag på meg. Veldig sterke smerter på høyre side av magen. Holdt meg oppe i hele natt. Legen ba meg komme inn idag så vi fikk utelukka svangerskap utenfor livmora. Men jeg er litt engstelig![]()
Legen idag på meg. Veldig sterke smerter på høyre side av magen. Holdt meg oppe i hele natt. Legen ba meg komme inn idag så vi fikk utelukka svangerskap utenfor livmora. Men jeg er litt engstelig![]()