Skravletråd

Hvor mange innlegg har vi nå? :) noen på pc som kan kan sjekke?

Hva tenker dere om feire til sommeren? Høygravide liksom.

Det blir ikke Trysilrypa for å si det sånn, haha! [emoji23] Og har billetter til RW konserter i både Køben og Bergen i august. Dere skjønner nok at dette IKKE var planlagt! [emoji23]

Sitter på jobb og er snart ferdig. Er så svimmel, og idag var det såklart en dame som stupa over rullatoren sin som trengte 4 hender for å komme seg opp. Glad jeg kun har kveldsvakter denne uka..

Jeg har lyst å reise til utlandet på konsert i juni/juli. Ungene har SÅÅ lyst å dra til legoland. Vi har campingvogn så vi hadde tenkt å kjøre ned til Danmark, nå er jeg i tvil.

Det blir ikke Trysilrypa for å si det sånn, haha! [emoji23] Og har billetter til RW konserter i både Køben og Bergen i august. Dere skjønner nok at dette IKKE var planlagt! [emoji23]

Haha, har en rekke løp jeg også bare må skrinlegge til neste år :) vi var i planleggingsfasen til stockholm og tjeimilen, men.... jeg antar jeg føder da haha

Skravle skravle ja. Første gang jeg kunne tenkt meg å reise ett kaldt sted på sommern. Ser for meg at det blir varmt i år for å si det sånn :p

Her er jeg veldig usikker på ferie. Er så mange ting som skal tas høyde for. Mannen blir ferdigutdannet og står kanskje uten jobb. Det er mangel på hans kompetanse, men får han jobb med en gang liksom? Kanskje litt dumt å planlegge ferie, om han får jobb også, og det ikke passer for det nye firmaet. Og jeg tror ikke jeg kan jobbe fult frem til normal permisjon (erfaring fra sist + hvordan jobb jeg har). Og det blir ganske teit å holde ferie - og bli sykemeldt uken etter. Evt å bli sykemeldt og så stikke på ferie uka etter..

Sååå.. Tror mannen holder en uke, på et tidspunkt, og så spare resten til mini er ute. Så kan vi heller bruke litt ferie i barselen :)

Back
Topp