Skravletråd

happygilmore

Forelsket i forumet
Starter en skravletråd her inne, når jeg nå sitter og gleder meg til det som venter... :)

Vi er tre stykker her nå, mener jeg, blir artig når flere kommer til.

Hvordan går det med dere? Hadde dere noen symptomer før dere testet positivt, og har dere symptomer nå?
 
Supert med en skravletråd :) akkurat nå har jeg ingen symptomer, kun positive tester. Litt ømme brystvorter eneste :) undrer veldig på hvor langt jeg egentlig er på vei men ellers alt bare bra :) me deg da ?:)
 
Supert med en skravletråd :) akkurat nå har jeg ingen symptomer, kun positive tester. Litt ømme brystvorter eneste :) undrer veldig på hvor langt jeg egentlig er på vei men ellers alt bare bra :) me deg da ?:)

Skjønner godt at du lurer på hvor langt du er på vei, ja :) Vet du ca når el var?

Ikke masse symptomer, mye vanlig mensen-symptomer, samt ømme pupper og tett nese :p

Har du tre barn fra før? :)
 
Skjønner godt at du lurer på hvor langt du er på vei, ja :) Vet du ca når el var?

Ikke masse symptomer, mye vanlig mensen-symptomer, samt ømme pupper og tett nese [emoji14]

Har du tre barn fra før? :)

Nei vet ikke når eggløsning var. Men kan med sikkerhet vite att selve unnfangelsen etter sist mens må ha vært rundt 8 desember. (Mannen har vært bortreist siden da å mensen varte til 5-6 desember).

ja vi har 3 barn fra før :) har dere barn fra før?
 
Jeg føler meg veldig sulten om morgenen så sulten at jeg føler meg litt små kvalm. for en uke siden hadde jeg noen veldige murringer i magen som gjorde at jeg trodde at mensen var på vei for tidlig. Når det ikke skjedde tok jeg en test igår som var positiv. Tok 2 til som også var positive :) idag tok jeg enda en og den var litt sterkere [emoji16]
 
Har dere et godt tips til meg? Saken er at jeg skal feire nyttår borte, med bla. Ost og kjeks :eek: veldig liten feiring med veldig få personer. Hva kan jeg si for å ikke spise dette? Skal ha med barna og jeg drikker ikke med de, så det er ikke et problem ihvertfall.
 
Har dere et godt tips til meg? Saken er at jeg skal feire nyttår borte, med bla. Ost og kjeks :eek: veldig liten feiring med veldig få personer. Hva kan jeg si for å ikke spise dette? Skal ha med barna og jeg drikker ikke med de, så det er ikke et problem ihvertfall.

Kan du ta med deg noen gravidvennlige oster? Altså, hvis alle skal ha med seg noe så bare pitcher du inn med de du vet du kan spise. Tror ikke jeg ville tenkt over det om noen bare spiste noen få av ostene...
 
Kan du ta med deg noen gravidvennlige oster? Altså, hvis alle skal ha med seg noe så bare pitcher du inn med de du vet du kan spise. Tror ikke jeg ville tenkt over det om noen bare spiste noen få av ostene...

God ide, problemet er at de vet at jeg eeeeeelsker stinkeoster [emoji23]
 
Jeg føler meg veldig sulten om morgenen så sulten at jeg føler meg litt små kvalm. for en uke siden hadde jeg noen veldige murringer i magen som gjorde at jeg trodde at mensen var på vei for tidlig. Når det ikke skjedde tok jeg en test igår som var positiv. Tok 2 til som også var positive :) idag tok jeg enda en og den var litt sterkere [emoji16]

Har også vært mer sulten enn vanlig. Spesielt om mårran, og dermed småkvalm. Gratulerer med positiv test! [emoji4]
 
Nei vet ikke når eggløsning var. Men kan med sikkerhet vite att selve unnfangelsen etter sist mens må ha vært rundt 8 desember. (Mannen har vært bortreist siden da å mensen varte til 5-6 desember).

ja vi har 3 barn fra før :) har dere barn fra før?

Spennende å få satt termindato etterhvert da :) men, oi! Mensen slutt rundt 5. desember og ikke samleie etter 8. desember? Ikke dårlig :) Vi har i åresvis satsa på sikker periode den første uka etter mensen :-D
 
Har ett barn fra før og samme tidlige symptomene, mye luft i magen, metallsmak i munnen, trøtt men det som fikk meg til å teste var tett i nesa :p er aldri tett i nesa uten at jeg er skikkelig syk :p
 
Har ett barn fra før og samme tidlige symptomene, mye luft i magen, metallsmak i munnen, trøtt men det som fikk meg til å teste var tett i nesa :p er aldri tett i nesa uten at jeg er skikkelig syk :p

Nei, ikke sant? Sånn skikkelig tett i nesa forbinder jeg bare med graviditet og forkjølelse :) Artig når man får bekrefta at de tidlige symptomene stemmer. Gratulerer!
 
Tror stille og rolig jeg prøver å liste meg inn her [emoji5]

Føler de små symptomene jeg hadde tidlig etter el har gitt seg, men testene er blitt sterkere, så satser på at det går den riktige veien..

Så hei fra meg [emoji4] [emoji4]
 
Et lite hei fra meg også:) blir hyggelig å bli kjent med dere damene!
Jeg testet fredag, da jeg skulle ta noen glass vin i helga. Drakk tilsammen kanskje 4-5 glass da jeg fikk negativ test. Har siden helga flydd på do hvert 15.minutt, så tenkte å teste. Fikk da positiv test i dag og 1-2 på digital, noe som stemmer godt med at jeg da er 4+0 i dag. Stresser lite over de vinglassene egentlig, siden det var så tidlig.

Ellers er jeg ei 27 år gammel jente, bor i Vestfold med samboer og vår lille snuppelure på 20mnd❤️
 
Back
Topp