Skravletråd

Her har nesten hele familien fått vite allerede.. fortalte det til søstra mi som fortalte det vidre så da måtte jeg bare fortelle alle før de som visste det gjorde det..
3+6 uker på vei, skulle ha ventet med å fortelle det..
Men blir nok ikke å si noe på facebook før en oul eller fødsel hvis jeg klarer å holde det hemmelig så lenge :p
Det er veldig vanskelig å holde seg :p Jeg skal prøøøøve å holde. Syntes det var vanskeligere å holde med førstemann, da ville jeg si det til alle første dagen :D
 
Wæææ, sånn er det hos mine svigers også! Blir alltid tilbudt vin når det er slike sammenkomster:p
Jeg jobber "heldigvis" i jula, så sier jeg ikke orker fordi jeg skal opp tidlig. Trur kanskje svoger fikk en mistanke istad, men det får bare være :) de vet jeg har slutta på pilla, så da er det jo lett å få mistanke når jeg nekter alkohol :p
 
Jeg jobber "heldigvis" i jula, så sier jeg ikke orker fordi jeg skal opp tidlig. Trur kanskje svoger fikk en mistanke istad, men det får bare være :) de vet jeg har slutta på pilla, så da er det jo lett å få mistanke når jeg nekter alkohol :p
Det er det verste med å prøve å holde det hemmelig, man føler at alle er så mistenksomme :p Når jeg kom istad ble jeg spurt om hva jeg ville ha å drikke. Svarte at jeg gjerne ville starte med vann! De så på meg som om jeg hadde kommet fra en annen planet :p
 
Det er det verste med å prøve å holde det hemmelig, man føler at alle er så mistenksomme :p Når jeg kom istad ble jeg spurt om hva jeg ville ha å drikke. Svarte at jeg gjerne ville starte med vann! De så på meg som om jeg hadde kommet fra en annen planet :p

Jeg ble også spurt om jeg ville ha hvit eller rødvin men takket fint nei, har en sønn på 2 år og drikker aldri så mye som en dråpe alkohol i nærheten av han så slapp lett unna der :p men de virket litt mistenksomme, hadde på meg en tettsittende kjole og var oppblåst som fy, ser ut som jeg er 17 uker på vei allerede :'D
 
Jeg fikk en goodiebag med mye snacks i som blandt annet spekeskinke og en stor pakke fenalår og gode oster osv, og jeg får jo ikke kost meg med det :-/ samboer godtet seg litt siden da blir det mer til han.. haha. Jeg drikker sjeldent så jeg slipper veldig unna drikkepress uten mistenksomheter :)
 
Hei på dere:) jeg tok test på julaften, og den var positiv, tok en digital i dag med ukeindikator. Jeg fikk gravid +3 når mannen ser etter en stund står det ikke gravid 2-3 men hvis man snur på den står det gravid 2-3 ImageUploadedByBV Forum1482657992.432981.jpgImageUploadedByBV Forum1482658009.409851.jpg hva tenker dere? Jeg har sendt Mail til clearblue. Ellers så er symptomene mine veldig ømme pupper, mens murringer og sulten på morgene[emoji5]
 
Hei på dere:) jeg tok test på julaften, og den var positiv, tok en digital i dag med ukeindikator. Jeg fikk gravid +3 når mannen ser etter en stund står det ikke gravid 2-3 men hvis man snur på den står det gravid 2-3 Vis vedlegget 213012Vis vedlegget 213013 hva tenker dere? Jeg har sendt Mail til clearblue. Ellers så er symptomene mine veldig ømme pupper, mens murringer og sulten på morgene[emoji5]

Jeg har aldri sett lignende, men jeg tror kanskje den bare skinner tilfeldigvis gjennom? Hadde nok ikke gitt utslag på gravid uten grunn tenker jeg. Ville nok tatt en test til å sett for å berolige, men jeg tror ikke du skal bekymre deg sånn egentlig :)
 
Hei på dere:) jeg tok test på julaften, og den var positiv, tok en digital i dag med ukeindikator. Jeg fikk gravid +3 når mannen ser etter en stund står det ikke gravid 2-3 men hvis man snur på den står det gravid 2-3 Vis vedlegget 213012Vis vedlegget 213013 hva tenker dere? Jeg har sendt Mail til clearblue. Ellers så er symptomene mine veldig ømme pupper, mens murringer og sulten på morgene[emoji5]

Så rart! Jeg tror du er gravid da ukene ikke skal vises hvis ikke. Oppdater gjerne hva de svarer!
 
Jeg ble også spurt om jeg ville ha hvit eller rødvin men takket fint nei, har en sønn på 2 år og drikker aldri så mye som en dråpe alkohol i nærheten av han så slapp lett unna der :p men de virket litt mistenksomme, hadde på meg en tettsittende kjole og var oppblåst som fy, ser ut som jeg er 17 uker på vei allerede :'D
Sånn følte jeg i dag:p Følte magen stod som et spett rett ut! Prøvde å dandere blusa slik at den hang lett og ledig over magen, men veit ikke jeg:pompus:
 
Fikk til morgenen i dag litt rosa på papiret. Det har økt litt nå utover formiddagen. Jeg skulle hatt mensen nå, og forrige svangerskap fikk jeg "mensen" to ganger. Håper det bare et noe slikt nå også, og at det ikke utvikler seg til noen blødning. Men har også litt vondt i magen..
 
Hvordan er formen deres? Jeg har litt "stikking" i brystene i ny og ne, og voldsomt oppblåst i magen. Føler meg nesten mett hele tiden..
 
Hvordan er formen deres? Jeg har litt "stikking" i brystene i ny og ne, og voldsomt oppblåst i magen. Føler meg nesten mett hele tiden..

Oppblåst som bare det :p det jeg merker mest nå er trøttheten! Jeg fikk sove til kl 14 idag men kl 19 var jeg så trøtt at jeg bare vil legge med å sove igjen! Føler at alle symptomene er så mye sterkere nå enn med førstemann! Hadde nesten ingen plager den gang :p skal ut i jobb over nyttår igjen, spent på hvordan det blir å gå med den her trøttheten, ikke vært i jobb de siste 2 årene så dette blir nok tøft! :p
 
Fikk til morgenen i dag litt rosa på papiret. Det har økt litt nå utover formiddagen. Jeg skulle hatt mensen nå, og forrige svangerskap fikk jeg "mensen" to ganger. Håper det bare et noe slikt nå også, og at det ikke utvikler seg til noen blødning. Men har også litt vondt i magen..
Hvordan går det?
 
Jeg blør.. når jeg er på do kan jeg tørke og tørke friskt blod. Har ikke noe magevondt i det hele tatt, bare antydning til murringer i ny og ned. Vet ikke om det er SA jeg?
Er det mye blod da? Klumper? Jeg krysser fingrene for deg!!! Jeg hadde de lignende i bare en dag å de ser ut til å gå bra enda med meg.
 
Back
Topp