Skravletråd

Passer dårlig med tusen gjøremål og nygravid altså. Kjenner det murrer i magen og stikker i puppene, kvalmen titter stadig innom og jeg er sporadisk trett :p men guuud så glad jeg er for at vi endelig er gravide! Er ikke graviditeten jeg klager over , er de tusen gjøremålene :D
 
For noen flinke damer dere er!! Her er det jobb, jobb og jobb, også i morgen + resten av jula... så veeeldig glad for at jula ikke skal være hos meg i år, for her ser det ikke ut:p
 
Så artig at vi begynner å bli noen her inne! :) Gratulerer, alle sammen! Synes det er ekstra stas med lillejulaften og en hemmelighet i magen <3
 
Skikkelig lyst til å røpe hemmeligheten, for det er jammen ikke lett å ikke bli bustet i disse høytidstider :p
 
Skikkelig lyst til å røpe hemmeligheten, for det er jammen ikke lett å ikke bli bustet i disse høytidstider :p
Jeg er hos svigers. Her er det skikkelig drikkepress og spekemat og brie! :eek: har foreløpig klart å holde meg :p
 
Heihei dere. Jeg er medlem i august, men henger litt her inne også. Har foreløpig termin 29.aug (ut fra mens), men ut fra el blir det i september. Så tipper at det ved oul blir satt til september[emoji4]
 
Vi må ha et visst antall innlegg her for at den skal opprettes. Tror det står som festet innlegg på toppen her :)
 
Her har nesten hele familien fått vite allerede.. fortalte det til søstra mi som fortalte det vidre så da måtte jeg bare fortelle alle før de som visste det gjorde det..
3+6 uker på vei, skulle ha ventet med å fortelle det..
Men blir nok ikke å si noe på facebook før en oul eller fødsel hvis jeg klarer å holde det hemmelig så lenge :p
 
Back
Topp