Skravletråd

Eneste gangen jeg syntes det er en fordel å være sykepleier i julen! Hadde fri to dager, føltes som 3 uker [emoji23] godt å få tankene litt bort!

Hehe, helt enig. Har selv en jobb hvor jeg vanligvis jobber helligdager og helger, men var så dum å ta meg fri hele uken. Hehe. Håper tiden flyr frem til 12 uker!
 
Vi har nettopp sett filmen "What to Expect when you're expecting" fin film. Vi kjente oss igjen i mye, og mannen innså at han har myyye å lære og ikke minst myyye å se frem til [emoji173]️
 
Hva gjør dere som har snuset? Alle vennene mine vet at jeg snuser, men i morgen skal jeg til et vennepar også kommer det flere kjente. Jeg tenkte å putte den nikotinfrie snusen i en ekte snusboks. Men hva om noen skal ha en snus av meg? Hahaha..
 
Hva gjør dere som har snuset? Alle vennene mine vet at jeg snuser, men i morgen skal jeg til et vennepar også kommer det flere kjente. Jeg tenkte å putte den nikotinfrie snusen i en ekte snusboks. Men hva om noen skal ha en snus av meg? Hahaha..

Kan du ikke bare si at du prøver å slutte? At du har startet litt tidlig på nyttårsforsettet og byttet den vanlige ut med nikotinfri?
 
Har prøvd å slutte tidligere men da fikk jeg alle spørsmålene på rekke og rad. Spesielt fra den ene personen som elsker å grave.

Ah, da forstår jeg. Jeg har sluttet selv om har sagt at jeg har startet tidlig på nyttårsforsettet, har ikke fått et eneste spørsmål om graviditet faktisk. Men alltid noen som må grave ;-)
 
Back
Topp