Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rett under 1600.. Laaaangt igjen!Samme her. Er så oppblåst at jeg igrunn bare føler meg tjukken. Ville heller hatt en søt babykul å vise frem. Dere som ikke på på bv med mobilapp: hvor mange innlegg har vi nå? Lyst på skjult gruppe!
Ikke jeg heller!Damer, hvordan får man til å bruke smileys her inne? Funker jo ikke med dem fra tlf tydeligvis. Jeg har akkurat fått iphone og den skjønner jeg ikke noe av når jeg bruker denne appen.
Damer, hvordan får man til å bruke smileys her inne? Funker jo ikke med dem fra tlf tydeligvis. Jeg har akkurat fått iphone og den skjønner jeg ikke noe av når jeg bruker denne appen.
ys fungerer bare via nettleser, irriterende.Damer, hvordan får man til å bruke smileys her inne? Funker jo ikke med dem fra tlf tydeligvis. Jeg har akkurat fått iphone og den skjønner jeg ikke noe av når jeg bruker denne appen.
Ikke jeg heller!
Om man er i appen, kan man velge å svare nederst i tråden, eller trykke på knappen øverst til høyre og trykke svar. Om man tar knappen øverst til høyre får man opp mange smileys som ligger i appen. Jeg er på pc nå, men tror det er sånn jeg gjør i appenys fungerer bare via nettleser, irriterende.
Samme herBlir deilig og vise magen frem og passe gravidklær. Jeg var sykt liten frem til siste 2-3 mnd sist. Var nesten flaut å være 5 mnd på vei og nesten flat mage[emoji23][emoji23]
Jeg gruver til jeg må inn i gravidklærne, jeg :/ er så himla dårlig utvalg av fine gravidklær til fornuftig pris. Hm har litt, men....
Spekeskinke, det går fint å spise så lenge det er stekt, sant? [emoji4]
Er 4+3 og lurer på om det går fint å springe på tredrmølle? Og evt hvor lenge kan man bruke tredemølla?
Jobber også med litt tunge løft, og myyye stress på jobb. Burde jeg si til sjefen at eg er gravid??
Okei for eg husker mår jeg gikk gravid med jentungen så var det flere som sa at tredemølle ikke var bra.. Men skal forjøre meg [emoji4] Okei, men er det ikke fare for å miste også når det er så tidlig?Det går fint med tredemølle, tror du kan løpe så lenge det føles greit, men du kan jo høre med jordmor/lege litt senere i svangerskapet. Tunge løft skal man vel være forsiktig med, mest for å unngå problemer med rygg og bekken, tror jeg.
Okei for eg husker mår jeg gikk gravid med jentungen så var det flere som sa at tredemølle ikke var bra.. Men skal forjøre meg [emoji4] Okei, men er det ikke fare for å miste også når det er så tidlig?
Om man er i appen, kan man velge å svare nederst i tråden, eller trykke på knappen øverst til høyre og trykke svar. Om man tar knappen øverst til høyre får man opp mange smileys som ligger i appen. Jeg er på pc nå, men tror det er sånn jeg gjør i appenOm det har noe å si, så har jeg andriod telefon..

Ja, det er kjipt! Det virker som om smilyene fra pc ikke er kompatible med appenTakk!
Har ikke tilgang på pc
Skulle ønsket vi kunne brukt vanlige emoji her inne istedenfor da
Edit.. kommer bare opp kode og ikke noe emoji når jeg går tilbake til den vanlige appen igjenkjedelig..