Skravletråd

Føler meg ikke så hravid siste 2 dagene. Blir jo nærmest bekymra. Tok jo en test til idag tidlig for å sjekke da. Positiv ganske fort så vil tro baby er OK. Ellers lek er morro :D

Hei alle sammen! Melder meg inn her etter å ha fått positiv test i helgen! 4+2 i dag :Heartred

Jeg har ringt legen og bestillt time til første svangerskapskontroll og fikk time først når jeg er i uke 13... mener og huske sist at jeg var i uke 8 eller 9.. Syntes uke 13 er veldig sent eller er det bare meg?

Jeg har ringt legen og bestillt time til første svangerskapskontroll og fikk time først når jeg er i uke 13... mener og huske sist at jeg var i uke 8 eller 9.. Syntes uke 13 er veldig sent eller er det bare meg?

Rundt uke 12 er det vanlig med første svangerskapskontroll :) jeg skal få brev i posten med time til jm, rundt uke 12-13 :)

Jeg syntes jeg leser så mye forskjellig om man kan spise sushi eller ikke. Er det trygt å spise det på restaurant?

Legen idag på meg. Veldig sterke smerter på høyre side av magen. Holdt meg oppe i hele natt. Legen ba meg komme inn idag så vi fikk utelukka svangerskap utenfor livmora. Men jeg er litt engstelig :(

Back
Topp