Er mange tråder å hoppe seg innom ja![]()
Det er det. Men så den var knapt brukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er mange tråder å hoppe seg innom ja![]()
"Gravid, gRaViD, GrAvId, gravid, GRAVID! Jeg er gravid!!!" Ca sånn er det inni hodet mitt for tida! Flere enn meg som sliter meg å tenke på så mye annet![]()
Vi har prøvd i ett og et halvt år, og gravid med første barn. Ikke lett å tenke på så mye annet![]()
Sånn var det her og første uka etter positiv testNå håper jeg dagene skal gå fort mot 2 trimester! Så jeg kan si det til familien og kanskje slippe denne fæle kvalmen!
![]()
Sa på butikken i går at jeg ikke ville ha potetgull, nå er det alt jeg klarer å tenke på så samboer er på vei til butikken for å kjøpeJeg må ha potetgull!!!
![]()
Snill mann![]()
Uff. Er du veldig kvalm? Langt på vei?
Han er ganske snill ja, må prøve å ikke utnytte det![]()
Er ikke kvalm som at jeg kaster opp, mer sånn at jeg ikke får i meg noe mat. Blir dårlig bare av tanken:/ Er 6+0 idag![]()
Hihi ikke endavent til du er høygravid og får lyst på is kl 2 på natta. Da er samboer kjekk
![]()
Hehe, kan vel fort bli noen sånne turer![]()
Fysj som det snør her! Må nok ut å måkke snart. Sikkert 30-35cm bare siden igår kveld
Snødd noe grønnjævlig her også.. :S Fysj...
Hehe, "måkke"er så TromsutrykkJeg vil ike ut å måkkeer så isunderlag under at vi får ikke brukt snøfresen heller på bakken. Så den må vi ta for hånd
Hehe, "måkke"er så Tromsutrykk![]()
Hehe, nei altså vi sier jo måke, men en KHahah når du sier detTenker jo ikke over at sånt er litt stedsbetontog tar det for god fisk at alle bruker det
Hva sier man i sør da f.eks? Brøyte for hånd?haha![]()
Hehe, nei altså vi sier jo måke, men en KMen i forhold til sandkasse for eksempel så måkker jeg ikke med barna i sandkassa, jeg leker i sandkassa
skal jo såklart brøyte snø også, men det gjør en vel ikke for hånd!
Jeg vil ike ut å måkkeer så isunderlag under at vi får ikke brukt snøfresen heller på bakken. Så den må vi ta for hånd
Mellombar er vel det beste ordet dere har her oppe! vi har ikke ord for det der jeg kommer fraHaha. Okei, så det er et normalt ordhar selv bare kommet med noen rare utsang på skravletråden på generelt som folk bare what??
![]()