Esj. Snøfresen vår er igjen i gokkland, og vi har enda ikke somla oss til å kjøpe snøskuff. Er bare en spade.. Er så tungt og kjedelig å måke.. Sambo får gjøre det![]()
Ooj. Bare en spade faktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Esj. Snøfresen vår er igjen i gokkland, og vi har enda ikke somla oss til å kjøpe snøskuff. Er bare en spade.. Er så tungt og kjedelig å måke.. Sambo får gjøre det![]()
Ooj. Bare en spade faktiskja da hadde jeg sendt gubben ut og skyldt på at jeg er tross alt gravid
hahha
Mmhm.. nå sist var det jeg som måkte. Og det var KRAM snø... Nærmest sørpete faktisk.
Hans tur.
Jeg vil ike ut å måkkeer så isunderlag under at vi får ikke brukt snøfresen heller på bakken. Så den må vi ta for hånd
Snødd noe grønnjævlig her også.. :S Fysj...
Her er det slaps....Vått i vått. Var ute tidlig i morrest hos hest og høner for å måkke og gi frokost. Godt å komme inn i varmen etterpå!
Her bøtter det også ned i dag. Masse vind og plaskregn. Dette er virkelig en sånn dag jeg er glad for at vi har hund![]()
Her har vi oppholdsvær, solen skinner litt i gjennom og det er plussgrader. Ingen tegn til snø på en stund![]()

Haha ja kanskje.litt misunnelig på snøværet jeg da, kan godt komme litt nå da det nærmer seg jul
![]()
Her er det slaps....Vått i vått. Var ute tidlig i morrest hos hest og høner for å måkke og gi frokost. Godt å komme inn i varmen etterpå!
Her har vi oppholdsvær, solen skinner litt i gjennom og det er plussgrader. Ingen tegn til snø på en stund![]()
Snøstorm utenfor her![]()
Ååh, herlig med hest ♡
Er blitt slapsete her nå også..
Hurra! Ut og ture litt i godværet?
Synes det er nesten litt dårlig gjort å skryte av det pene været når alle oss andre sitter her med slapshaha

Hehe.. ja, som jeg gleder meg!!Heldigvis er ikke bikkja noe nevneverdig fan av dette været heller, så det blir vel fort ut og fort inn i dag
![]()
Jeg fikk gubben ut å måkkebilene var begravd i snø så det ut som
hahaa
Men kjedelig med slaps. Her ee det iallefall puddersnø
Hehe. Tror samboer skal få gå med våre
Blir neppe noe langtur her heller. Hvilken hund har dere?
Heldig som fikk gubben ut da!
Her er det begynt å regne noe skikkelig.. Så regner vel vekk etterhvert...
Jeg sklei nettopp ned hele kjellertrappa. Fyfaen jeg er gul og blå på armene og ved halebeinet. Jeg har såå vondt nå![]()
:'(
Mulig samboer får kose seg litt i uværet her ogsåVi har en langhåret collie
Hva har dere?
Ånei...!!Jeg sklei nettopp ned hele kjellertrappa. Fyfaen jeg er gul og blå på armene og ved halebeinet. Jeg har såå vondt nå![]()
Det hørtes ikke godt ut! Håper det går bra med deg!Jeg sklei nettopp ned hele kjellertrappa. Fyfaen jeg er gul og blå på armene og ved halebeinet. Jeg har såå vondt nå![]()