Skravletråd!

Esj. Snøfresen vår er igjen i gokkland, og vi har enda ikke somla oss til å kjøpe snøskuff. Er bare en spade.. Er så tungt og kjedelig å måke.. Sambo får gjøre det :(

Ooj. Bare en spade faktisk :p ja da hadde jeg sendt gubben ut og skyldt på at jeg er tross alt gravid :p hahha

Ooj. Bare en spade faktisk :p ja da hadde jeg sendt gubben ut og skyldt på at jeg er tross alt gravid :p hahha

Mmhm.. nå sist var det jeg som måkte. Og det var KRAM snø... Nærmest sørpete faktisk. :p
Hans tur.

Mmhm.. nå sist var det jeg som måkte. Og det var KRAM snø... Nærmest sørpete faktisk. :p
Hans tur.

Da burde også egentlig min måkke nå :p for jeg måkket de to siste gangene. Kram og slush snø. Forferdelig tungt og vått

Her har vi oppholdsvær, solen skinner litt i gjennom og det er plussgrader. Ingen tegn til snø på en stund ;)

Her bøtter det også ned i dag. Masse vind og plaskregn. Dette er virkelig en sånn dag jeg er glad for at vi har hund:p

Her er det slaps.... :) Vått i vått. Var ute tidlig i morrest hos hest og høner for å måkke og gi frokost. Godt å komme inn i varmen etterpå!

Ååh, herlig med hest ♡
Er blitt slapsete her nå også..

Her bøtter det også ned i dag. Masse vind og plaskregn. Dette er virkelig en sånn dag jeg er glad for at vi har hund:p

Hurra! Ut og ture litt i godværet? :p

Her har vi oppholdsvær, solen skinner litt i gjennom og det er plussgrader. Ingen tegn til snø på en stund ;)

Synes det er nesten litt dårlig gjort å skryte av det pene været når alle oss andre sitter her med slaps :p haha

Haha ja kanskje. :p litt misunnelig på snøværet jeg da, kan godt komme litt nå da det nærmer seg jul ;)

Haha ja kanskje. :p litt misunnelig på snøværet jeg da, kan godt komme litt nå da det nærmer seg jul ;)

Tjææ. Er ikke såå trivelig med snø.. Det snør -regner - snør -regner.... er så kjedelig..

Her er det slaps.... :) Vått i vått. Var ute tidlig i morrest hos hest og høner for å måkke og gi frokost. Godt å komme inn i varmen etterpå!

Jeg fikk gubben ut å måkke :p bilene var begravd i snø så det ut som :p hahaa

Men kjedelig med slaps. Her ee det iallefall puddersnø

Ååh, herlig med hest ♡
Er blitt slapsete her nå også..

Hurra! Ut og ture litt i godværet? :p

Synes det er nesten litt dårlig gjort å skryte av det pene været når alle oss andre sitter her med slaps :p haha

Hehe.. ja, som jeg gleder meg!!:p Heldigvis er ikke bikkja noe nevneverdig fan av dette været heller, så det blir vel fort ut og fort inn i dag:joyful:

Hehe.. ja, som jeg gleder meg!!:p Heldigvis er ikke bikkja noe nevneverdig fan av dette været heller, så det blir vel fort ut og fort inn i dag:joyful:

Hehe. Tror samboer skal få gå med våre :P
Blir neppe noe langtur her heller. Hvilken hund har dere?

Jeg fikk gubben ut å måkke :p bilene var begravd i snø så det ut som :p hahaa

Men kjedelig med slaps. Her ee det iallefall puddersnø

Heldig som fikk gubben ut da!
Her er det begynt å regne noe skikkelig.. Så regner vel vekk etterhvert...

Jeg sklei nettopp ned hele kjellertrappa. Fyfaen jeg er gul og blå på armene og ved halebeinet. Jeg har såå vondt nå :( :( :'(

Hehe. Tror samboer skal få gå med våre :p
Blir neppe noe langtur her heller. Hvilken hund har dere?

Heldig som fikk gubben ut da!
Her er det begynt å regne noe skikkelig.. Så regner vel vekk etterhvert...

Mulig samboer får kose seg litt i uværet her også:p Vi har en langhåret collie:) Hva har dere?

Jeg sklei nettopp ned hele kjellertrappa. Fyfaen jeg er gul og blå på armene og ved halebeinet. Jeg har såå vondt nå :( :( :'(

Auuu :(
Det er så vondt!!

Mulig samboer får kose seg litt i uværet her også:p Vi har en langhåret collie:) Hva har dere?

Til pass for dem det 8)
Gøy! Vi har en shetland sheepdog og en bastard :)
Han er blanding av finsk lapphund, leonberger, collie og bordercollie :p

Back
Topp