Skravletråd!

Deilig lasange står å godgjør seg i ovnen nå :)

Hva gjør dere damer på denne andre søndag i advent?

I dag har vi vært i barneburdagsdag, og spist pølse og kaker, så blir nok ikke noe middag i dag. Ellers holder vi på å pusse opp hus og jeg pusser opp det ene rommet helt selv! Idag begynte jeg på takplater! Handy-woman :smug:

I dag har vi vært i barneburdagsdag, og spist pølse og kaker, så blir nok ikke noe middag i dag. Ellers holder vi på å pusse opp hus og jeg pusser opp det ene rommet helt selv! Idag begynte jeg på takplater! Handy-woman :smug:

Det er imponerende! Skulla pussa litt på leiligheten her også. Barnerommet står i hvertfall endelig for tur :) Men det er litt tiltak å komme i gang!

Hva gjør dere damer på denne andre søndag i advent?

Andre søndag i advent ja..! Det har jeg ikke tenkt på :p
Ser på serier her :) enn du?

Andre enn meg som ser på snøfall? Ser med dattera.. Begynte grine i slutten av episoden i dag :p

Vi har egentlig ikke gjort så mye i dag og det var veldig deilig :) Vært hos nabodama på førjuls- besøk, ellers tatt det veldig med ro. Prøver å senke skuldre og nyte desember :)

Jeg har sitti på røven i nesten hele dag :o hadde besøk en liten stund, men ellers har det gått i sofa og Supernatural på TV :p føler meg sååå lat.. Men det regner så fælt ute at det er ingenting som frister :rolleyes:

Det er imponerende! Skulla pussa litt på leiligheten her også. Barnerommet står i hvertfall endelig for tur :) Men det er litt tiltak å komme i gang!

Ja, ble enda et rom å pusse opp enn vi i utgangspunktet hadde sett for oss :D Blir nok verre fremover ja, ser jeg for meg :o

Ja, ble enda et rom å pusse opp enn vi i utgangspunktet hadde sett for oss :D Blir nok verre fremover ja, ser jeg for meg :o

Men det er så veldig deilig når det er gjort :D har allerede sniktittet litt på barnesenger og tenkt på hvordan det skal innredes :p uff, litt tidlig, men...

Jeg har sitti på røven i nesten hele dag :o hadde besøk en liten stund, men ellers har det gått i sofa og Supernatural på TV :p føler meg sååå lat.. Men det regner så fælt ute at det er ingenting som frister :rolleyes:

Høres deilig ut det også da! :) er sikkelig ruskevær her også! Nå har mamma tent lys og tent i peisen, så koselig! :)

Høres deilig ut det også da! :) er sikkelig ruskevær her også! Nå har mamma tent lys og tent i peisen, så koselig! :)

Det er det også! Regnvær og levende lys er ganske herlig :D det beste været å sitte inne i, uten dårlig samvittighet <3

Back
Topp