Hva man ikke gjør for barna sineSkjønner, jeg skremte vettet at hunden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva man ikke gjør for barna sineSkjønner, jeg skremte vettet at hunden![]()
Hørtes nydelig utDeilig lasange står å godgjør seg i ovnen nå![]()
Deilig lasange står å godgjør seg i ovnen nå![]()
I dag har vi vært i barneburdagsdag, og spist pølse og kaker, så blir nok ikke noe middag i dag. Ellers holder vi på å pusse opp hus og jeg pusser opp det ene rommet helt selv! Idag begynte jeg på takplater! Handy-woman![]()
Hva gjør dere damer på denne andre søndag i advent?
Ser også på Snøfall, kjempesøt serieAndre enn meg som ser på snøfall? Ser med dattera.. Begynte grine i slutten av episoden i dag![]()
Andre enn meg som ser på snøfall? Ser med dattera.. Begynte grine i slutten av episoden i dag![]()
Andre søndag i advent ja..! Det har jeg ikke tenkt på
Ser på serier herenn du?
Ser også på Snøfall, kjempesøt serie![]()
Vi ser på den hele gjengen! Elsker den! *sukk!* Grinetendenser her også.
Det er imponerende! Skulla pussa litt på leiligheten her også. Barnerommet står i hvertfall endelig for turMen det er litt tiltak å komme i gang!
Ja, ble enda et rom å pusse opp enn vi i utgangspunktet hadde sett for ossBlir nok verre fremover ja, ser jeg for meg
![]()
Hva gjør dere damer på denne andre søndag i advent?
Jeg har sitti på røven i nesten hele daghadde besøk en liten stund, men ellers har det gått i sofa og Supernatural på TV
føler meg sååå lat.. Men det regner så fælt ute at det er ingenting som frister
![]()
Høres deilig ut det også da!er sikkelig ruskevær her også! Nå har mamma tent lys og tent i peisen, så koselig!
![]()