Skravletråd!

I dag har vi vært i barneburdagsdag, og spist pølse og kaker, så blir nok ikke noe middag i dag. Ellers holder vi på å pusse opp hus og jeg pusser opp det ene rommet helt selv! Idag begynte jeg på takplater! Handy-woman :smug:
Handy woman indeed ;) hvilket rom pusser du opp?

Vi har egentlig ikke gjort så mye i dag og det var veldig deilig :) Vært hos nabodama på førjuls- besøk, ellers tatt det veldig med ro. Prøver å senke skuldre og nyte desember :)
Viktig med litt avslapning og nyte tiden og :)

Jeg har sitti på røven i nesten hele dag :o hadde besøk en liten stund, men ellers har det gått i sofa og Supernatural på TV[emoji14]føler meg sååå lat.. Men det regner så fælt ute at det er ingenting som frister :rolleyes:
Jeg og. Eller ligget siden i ettermiddag. Skled ned hele kjellertrappa en etasje under så er mørbanka

Ååh store planer for rommet?

Totalrenovering i grunn :p revet en vegg (innbygd skap), bygd støttevegg inntil vegg som stod igjen(mot det andre rommet) og isolert. Lagt panel på 90% av veggene i rommet (mangler 2 plater), nå har jeg begynt på legge takplater, og til slutt blir det gulv og listverk også :)

Det ble gulrot, blåbær, klementin og ingefærnøtter :p vi var visst mette enda etter pizzaen ^^.. Men nå som jeg pratet om mat igjen så ble jeg jo selvfølgelig sulten.
sunn og liten middag :P men er da man pleier å bli sulten til kvelden :P

Så gøy, hva syr du?

Har et par strikkeprosjekt jeg skal gjøre ferdig før jul :)
Syr klær til jenta mi. så noen joggebukser og gensre blir det til bhg bruk. hun har klart å slitt ut og ødelagt noen av kjøpegenserne allerede :P så tenkte jeg skulle heller sy for gøy :)

Totalrenovering i grunn :p revet en vegg (innbygd skap), bygd støttevegg inntil vegg som stod igjen(mot det andre rommet) og isolert. Lagt panel på 90% av veggene i rommet (mangler 2 plater), nå har jeg begynt på legge takplater, og til slutt blir det gulv og listverk også :)
Steike, flink du er altså ;)

jeg er ikke sånn handy av meg tror jeg :p har vel egentlig ikke testa det på noen år. men mer kreativ på sying og strikking her :p

Veldig glad i å strikke selv, strikka masse til venner og bekjente. Gleder meg til å strikke til min egen spire ❤

Syr klær til jenta mi. så noen joggebukser og gensre blir det til bhg bruk. hun har klart å slitt ut og ødelagt noen av kjøpegenserne allerede :P så tenkte jeg skulle heller sy for gøy :)

Så gøy :) kunne tenkt meg å lære å sy jeg også, men tror jeg har nok med strikkinga :)

Back
Topp