Det var detHørtes nydelig ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var detHørtes nydelig ut![]()
Hva ble det til moddag?Nam!
Her ble det kjøpepizza til lunsjlurer på hva det blir til middag[emoji14]viktig å unne seg litt ekstra blant!
Bestiller meg sy stoff til juleferien minHva gjør dere damer på denne andre søndag i advent?
Handy woman indeedI dag har vi vært i barneburdagsdag, og spist pølse og kaker, så blir nok ikke noe middag i dag. Ellers holder vi på å pusse opp hus og jeg pusser opp det ene rommet helt selv! Idag begynte jeg på takplater! Handy-woman![]()
Nei ikke her[emoji14]men vi har ikke tvkanaler heller daAndre enn meg som ser på snøfall? Ser med dattera.. Begynte grine i slutten av episoden i dag![]()
Viktig med litt avslapning og nyte tiden ogVi har egentlig ikke gjort så mye i dag og det var veldig deiligVært hos nabodama på førjuls- besøk, ellers tatt det veldig med ro. Prøver å senke skuldre og nyte desember
![]()
Handy woman indeedhvilket rom pusser du opp?
Jeg og. Eller ligget siden i ettermiddag. Skled ned hele kjellertrappa en etasje under så er mørbankaJeg har sitti på røven i nesten hele daghadde besøk en liten stund, men ellers har det gått i sofa og Supernatural på TV[emoji14]føler meg sååå lat.. Men det regner så fælt ute at det er ingenting som frister
![]()
Ååh store planer for rommet?Master bedroom [emoji173]
Ååh store planer for rommet?
Bestiller meg sy stoff til juleferien minenn du?
Hva ble det til moddag?![]()
sunn og liten middagDet ble gulrot, blåbær, klementin og ingefærnøttervi var visst mette enda etter pizzaen ^^.. Men nå som jeg pratet om mat igjen så ble jeg jo selvfølgelig sulten.
Syr klær til jenta mi. så noen joggebukser og gensre blir det til bhg bruk. hun har klart å slitt ut og ødelagt noen av kjøpegenserne alleredeSå gøy, hva syr du?
Har et par strikkeprosjekt jeg skal gjøre ferdig før jul![]()
Steike, flink du er altsåTotalrenovering i grunnrevet en vegg (innbygd skap), bygd støttevegg inntil vegg som stod igjen(mot det andre rommet) og isolert. Lagt panel på 90% av veggene i rommet (mangler 2 plater), nå har jeg begynt på legge takplater, og til slutt blir det gulv og listverk også
![]()
Steike, flink du er altså![]()
jeg er ikke sånn handy av meg tror jegGanske handy når jeg går inn for det![]()
jeg er ikke sånn handy av meg tror jeghar vel egentlig ikke testa det på noen år. men mer kreativ på sying og strikking her
![]()
Syr klær til jenta mi. så noen joggebukser og gensre blir det til bhg bruk. hun har klart å slitt ut og ødelagt noen av kjøpegenserne alleredeså tenkte jeg skulle heller sy for gøy
![]()
har du noen planer allerede for hva du skal strikke?Veldig glad i å strikke selv, strikka masse til venner og bekjente. Gleder meg til å strikke til min egen spire ❤