strikker du mye?Så gøykunne tenkt meg å lære å sy jeg også, men tror jeg har nok med strikkinga
![]()
Jeg lærte meg vel å sy desember 2015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
strikker du mye?Så gøykunne tenkt meg å lære å sy jeg også, men tror jeg har nok med strikkinga
![]()
har du noen planer allerede for hva du skal strikke?![]()
Tenker jeg skal strikke endel fra klompelompe. Har begge bøkene og holder på med en kofte til jenta miVeldig glad i klompelompebøkene! Jeg er ikke helt dreven på mer avanserte greier. Strikket nettopp en vest til nevøen min, det var vel mer av det avanserte jeg har strikket.
Hmmm. Tror jeg vil strikke babyteppe om ingen vil strikke det til meg, så er jeg glad i buksene og shortsen til klompelompe, kjappstrikkadrakten. Håper å få til en jakke ogsådet andre blir mer kjønnsbetinget.
![]()
strikker du mye?![]()
Jeg lærte meg vel å sy desember 2015fikk symaskin av mamma i julegave. og i år fikk jeg overlock maskin som jeg kan sy klær med mye lettere og finere, av gubben (fikk den før jul så jeg kunne bruke den nå
)
Den boka måtte jeg unne meg når den kom ut. Nydelige strikkeplaggJa, strikker en god del! Har strikket en del fra klompelompe, masse Marius, og så har jeg en nancykofte jeg strikket til meg selv, mangler bare bittelitt, men blir liksom ikke tid til å gjøre den ferdig!
Har ønsket meg den andre klompelompeboka til jul![]()
Med nye oppdateringen blir jo de festa trådene litt gjemt![]()
Hva er planene deres i dag jenter? Jeg har senvakt og skal på jobb om et par timer![]()
Jeg er på jobb, ganske trøtt og sliten, men er vel sånn hverdagen et framoverHva er planene deres i dag jenter? Jeg har senvakt og skal på jobb om et par timer![]()

Hva er planene deres i dag jenter? Jeg har senvakt og skal på jobb om et par timer![]()
Takk for det! God tur hjem ❤Er på reise hjem fra mamma i dag, blir godt å komme hjem igjen også!
Du må ha god vakt når den tid kommer![]()
Det er nok den nye hverdagen fremoverJeg er på jobb, ganske trøtt og sliten, men er vel sånn hverdagen et framover![]()
Jaja, jeg kommer nok uansett til å være blid som ei sol til alle kundene fremover OffdaJeg skal ligge i fosterstilling og forsøke ikke å spy. Kvalmen slo ned i går kveld!!![]()
Har vært en tur til byen i dag. Kjøpte en bok som heter Kommandopappa som sambo skal få i julegavesynes selv den var veldig morsom og informativ. Ellers er det litt småting i leiligheten, og småpusling med juleting
![]()
Heldig!Jeg ser de øverst jeg. Merkelig at oppdateringene er så forskjellige til alle![]()
Jaa. Likte ikke detMed nye oppdateringen blir jo de festa trådene litt gjemt![]()