Skravletråd!

Så gøy :) kunne tenkt meg å lære å sy jeg også, men tror jeg har nok med strikkinga :)
strikker du mye? :)
Jeg lærte meg vel å sy desember 2015 :P fikk symaskin av mamma i julegave. og i år fikk jeg overlock maskin som jeg kan sy klær med mye lettere og finere, av gubben (fikk den før jul så jeg kunne bruke den nå:P)

har du noen planer allerede for hva du skal strikke? :D

Veldig glad i klompelompebøkene! Jeg er ikke helt dreven på mer avanserte greier. Strikket nettopp en vest til nevøen min, det var vel mer av det avanserte jeg har strikket.

Hmmm. Tror jeg vil strikke babyteppe om ingen vil strikke det til meg, så er jeg glad i buksene og shortsen til klompelompe, kjappstrikkadrakten. Håper å få til en jakke også :) det andre blir mer kjønnsbetinget. :)

Veldig glad i klompelompebøkene! Jeg er ikke helt dreven på mer avanserte greier. Strikket nettopp en vest til nevøen min, det var vel mer av det avanserte jeg har strikket.

Hmmm. Tror jeg vil strikke babyteppe om ingen vil strikke det til meg, så er jeg glad i buksene og shortsen til klompelompe, kjappstrikkadrakten. Håper å få til en jakke også :) det andre blir mer kjønnsbetinget. :)
Tenker jeg skal strikke endel fra klompelompe. Har begge bøkene og holder på med en kofte til jenta mi :) har 2 og strikke til nå, så må fri til mamma for å strikke litt også til vinterne kommer[emoji14]

strikker du mye? :)
Jeg lærte meg vel å sy desember 2015 :P fikk symaskin av mamma i julegave. og i år fikk jeg overlock maskin som jeg kan sy klær med mye lettere og finere, av gubben (fikk den før jul så jeg kunne bruke den nå:P)

Ja, strikker en god del! Har strikket en del fra klompelompe, masse Marius, og så har jeg en nancykofte jeg strikket til meg selv, mangler bare bittelitt, men blir liksom ikke tid til å gjøre den ferdig!

Har ønsket meg den andre klompelompeboka til jul :)

Ja, strikker en god del! Har strikket en del fra klompelompe, masse Marius, og så har jeg en nancykofte jeg strikket til meg selv, mangler bare bittelitt, men blir liksom ikke tid til å gjøre den ferdig!

Har ønsket meg den andre klompelompeboka til jul :)
Den boka måtte jeg unne meg når den kom ut. Nydelige strikkeplagg :D

Med nye oppdateringen blir jo de festa trådene litt gjemt :(

Hva er planene deres i dag jenter? Jeg har senvakt og skal på jobb om et par timer :)

Er på reise hjem fra mamma i dag, blir godt å komme hjem igjen også!

Du må ha god vakt når den tid kommer :)
Takk for det! God tur hjem ❤
Jeg er på jobb, ganske trøtt og sliten, men er vel sånn hverdagen et framover :shy:
Det er nok den nye hverdagen fremover ;) kjente det godt i korsryggen på morraen i dag og var kvalm før jeg fikk i meg mat. Så er jeg sliten før jeg har vært på jobb:hilarious: Jaja, jeg kommer nok uansett til å være blid som ei sol til alle kundene fremover :)
Jeg skal ligge i fosterstilling og forsøke ikke å spy. Kvalmen slo ned i går kveld!! :(
Offda :( noen fortalte meg om et tips i går for kvalme, raspa eple eller eplemos. Hun som foreslo eplemos hadde hyperemesis forrige svangerskap!

Her blir det avslapping og lekk med lillemann i hus, formen er ikke heilt på topp idag kjenner jeg! :s

Har vært en tur til byen i dag. Kjøpte en bok som heter Kommandopappa som sambo skal få i julegave :D synes selv den var veldig morsom og informativ. Ellers er det litt småting i leiligheten, og småpusling med juleting :)

Har vært en tur til byen i dag. Kjøpte en bok som heter Kommandopappa som sambo skal få i julegave :D synes selv den var veldig morsom og informativ. Ellers er det litt småting i leiligheten, og småpusling med juleting :)

Ja, apropos bok til den kommende far... Noen flere som har bøker å anbefale?:)

Nå har den berømte strikken i knappehullet kommet på plass i buksene mine! Ikke det at magen har vokst så mye ennå, men det har blitt skikkelig ubehagelig å sitte foran pc'n på jobb hele dagen med buksa igjen :-D

Jeg ser de øverst jeg. Merkelig at oppdateringene er så forskjellige til alle :confused:
Heldig!
Sånn ser det ut til meg.. Må liksom åpne ekstra "gruppe" for festede..

5deedbc164df48abe38fcab41dcbc3b0.jpg

Back
Topp