Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Seks timer igjen på jobb. Jeg er sååå trøtt![]()
![]()
![]()
Æsj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seks timer igjen på jobb. Jeg er sååå trøtt![]()
![]()
![]()
Heijeg var så heldig å få 2 streker på g-testen i dag
4 ikm.. bestilte dere legetime med en gang, eller ventet dere litt med å inn på kontroll?
jeg er 4+4 i dag og var hos legen i dag pga andre ting og nevnte det for henne da. Vi prata bare generelt om graviditet, blir nok enda noen uker til første kontroll.Heijeg var så heldig å få 2 streker på g-testen i dag
4 ikm.. bestilte dere legetime med en gang, eller ventet dere litt med å inn på kontroll?
ÆsjKjedelig å gå rundt slik..
Visste alle at det er en felles skravletråd for hele 2017 også? Synes fellestråden var så tom i år :O
Ja har vel sett den en og annen gang, men ikke tenkt så mye over den![]()
Synes den for 2016 var rimelig aktiv, så denne var foreløpig rimelig treg i forholdSå.. Tenkte bare informere om at den FINNES
![]()
Får poppe innom den og når det er rolig andre stederer liksom her,skravletråden på generelt så er mange steder
![]()
"Gravid, gRaViD, GrAvId, gravid, GRAVID! Jeg er gravid!!!" Ca sånn er det inni hodet mitt for tida! Flere enn meg som sliter meg å tenke på så mye annet![]()
"Gravid, gRaViD, GrAvId, gravid, GRAVID! Jeg er gravid!!!" Ca sånn er det inni hodet mitt for tida! Flere enn meg som sliter meg å tenke på så mye annet![]()
Sa på butikken i går at jeg ikke ville ha potetgull, nå er det alt jeg klarer å tenke på så samboer er på vei til butikken for å kjøpeJeg må ha potetgull!!!
![]()
Samboer her måtte lage pizza på kvelden en dag. For jeg ville ha pizza![]()