Skravletråd!

Så emosjonell i dag. Blir rørt av alt.. Også begynner jeg å le, når jeg innser hvor teit det er. Er ikke vanligvis sånn at jeg griner av alt...

Hei :) jeg var så heldig å få 2 streker på g-testen i dag :) 4 ikm.. bestilte dere legetime med en gang, eller ventet dere litt med å inn på kontroll?

Hei :) jeg var så heldig å få 2 streker på g-testen i dag :) 4 ikm.. bestilte dere legetime med en gang, eller ventet dere litt med å inn på kontroll?

Gratulerer :happy: jeg er 4+4 i dag og var hos legen i dag pga andre ting og nevnte det for henne da. Vi prata bare generelt om graviditet, blir nok enda noen uker til første kontroll.

Gratulerer :)
De fleste vil ikke ha deg inn før du er rundt 12 uker på vei, bare så du er klar over det :) med mindre det er medisinke grunner til å komme tidlig da.

Visste alle at det er en felles skravletråd for hele 2017 også? Synes fellestråden var så tom i år :O

Ja har vel sett den en og annen gang, men ikke tenkt så mye over den :p

Synes den for 2016 var rimelig aktiv, så denne var foreløpig rimelig treg i forhold :p Så.. Tenkte bare informere om at den FINNES :P

Synes den for 2016 var rimelig aktiv, så denne var foreløpig rimelig treg i forhold :p Så.. Tenkte bare informere om at den FINNES :P

Får poppe innom den og når det er rolig andre steder :p er liksom her,skravletråden på generelt så er mange steder :p

Får poppe innom den og når det er rolig andre steder :p er liksom her,skravletråden på generelt så er mange steder :p

Er mange tråder å hoppe seg innom ja :p

"Gravid, gRaViD, GrAvId, gravid, GRAVID! Jeg er gravid!!!" Ca sånn er det inni hodet mitt for tida! Flere enn meg som sliter meg å tenke på så mye annet :)

"Gravid, gRaViD, GrAvId, gravid, GRAVID! Jeg er gravid!!!" Ca sånn er det inni hodet mitt for tida! Flere enn meg som sliter meg å tenke på så mye annet :)

Var veldig sånn de første dagene etter positiv test :p

Sånn var det her og første uka etter positiv test:D Nå håper jeg dagene skal gå fort mot 2 trimester! Så jeg kan si det til familien og kanskje slippe denne fæle kvalmen! :(

Sa på butikken i går at jeg ikke ville ha potetgull, nå er det alt jeg klarer å tenke på så samboer er på vei til butikken for å kjøpe :rolleyes: Jeg må ha potetgull!!! :D

Sa på butikken i går at jeg ikke ville ha potetgull, nå er det alt jeg klarer å tenke på så samboer er på vei til butikken for å kjøpe :rolleyes: Jeg må ha potetgull!!! :D

Samboer her måtte lage pizza på kvelden en dag. For jeg ville ha pizza :p

Back
Topp