Skravletråd!

"Gravid, gRaViD, GrAvId, gravid, GRAVID! Jeg er gravid!!!" Ca sånn er det inni hodet mitt for tida! Flere enn meg som sliter meg å tenke på så mye annet :)

Hoho jeg og :p er jo ikke 5+0 helt enda så ganske fresht at vi har funnet det ut. Hodet er fullt av kun de tankene :p

Vi har prøvd i ett og et halvt år, og gravid med første barn. Ikke lett å tenke på så mye annet :rolleyes:

Absolutt ikke :p jeg synes nesten jeg tenker mer på det med min andre nå enn ved første graviditet

Sånn var det her og første uka etter positiv test:D Nå håper jeg dagene skal gå fort mot 2 trimester! Så jeg kan si det til familien og kanskje slippe denne fæle kvalmen! :(

Uff. Er du veldig kvalm? Langt på vei?

Er ikke kvalm som at jeg kaster opp, mer sånn at jeg ikke får i meg noe mat. Blir dårlig bare av tanken:/ Er 6+0 idag :)

Åååh sånn sett. Jeg har mer den at jeg er kvalm og uggen, men må spise ofte da jeg får sultfølelse i magen og blir mer kvalm om det går for lenge før jeg spiser.

Fysj som det snør her! Må nok ut å måkke snart. Sikkert 30-35cm bare siden igår kveld

Hehe, "måkke"er så Tromsutrykk :D

Hahah når du sier det :p Tenker jo ikke over at sånt er litt stedsbetontog tar det for god fisk at alle bruker det:p
Hva sier man i sør da f.eks? Brøyte for hånd?haha :p:D

Hahah når du sier det :p Tenker jo ikke over at sånt er litt stedsbetontog tar det for god fisk at alle bruker det:p
Hva sier man i sør da f.eks? Brøyte for hånd?haha :p:D
Hehe, nei altså vi sier jo måke, men en K ;) Men i forhold til sandkasse for eksempel så måkker jeg ikke med barna i sandkassa, jeg leker i sandkassa :p skal jo såklart brøyte snø også, men det gjør en vel ikke for hånd!

Hehe, nei altså vi sier jo måke, men en K ;) Men i forhold til sandkasse for eksempel så måkker jeg ikke med barna i sandkassa, jeg leker i sandkassa :p skal jo såklart brøyte snø også, men det gjør en vel ikke for hånd!

Haha. Okei, så det er et normalt ord :p har selv bare kommet med noen rare utsang på skravletråden på generelt som folk bare what?? :p

Jeg vil ike ut å måkke :( er så isunderlag under at vi får ikke brukt snøfresen heller på bakken. Så den må vi ta for hånd

Esj. Snøfresen vår er igjen i gokkland, og vi har enda ikke somla oss til å kjøpe snøskuff. Er bare en spade.. Er så tungt og kjedelig å måke.. Sambo får gjøre det :(

Haha. Okei, så det er et normalt ord :p har selv bare kommet med noen rare utsang på skravletråden på generelt som folk bare what?? :p
Mellombar er vel det beste ordet dere har her oppe! vi har ikke ord for det der jeg kommer fra ;)

Back
Topp