Skravletråd!

Datteren min ligger og skriver sms til meg i kveld fordi hun ikke får sove. (Greit for henne å vite at hun får tak i meg, om hun har maretitt etc).
Uansett. Tross en del skrivefeil, slår det meg at hun faktisk er flinkere til rettskriving enn enkelte av 17åringene jeg gikk i klasse med på vgs :O

Datteren min ligger og skriver sms til meg i kveld fordi hun ikke får sove. (Greit for henne å vite at hun får tak i meg, om hun har maretitt etc).
Uansett. Tross en del skrivefeil, slår det meg at hun faktisk er flinkere til rettskriving enn enkelte av 17åringene jeg gikk i klasse med på vgs :O
Så søtt da :) hvor gammel er hun igjen?

Åh. Deilig. Slutter i jobben min 14 desember. Istedenfor 31. Hadde bare 14 dagers oppsigelsestid. Så jeg får litt juleferie [emoji173][emoji173]

Åh. Deilig. Slutter i jobben min 14 desember. Istedenfor 31. Hadde bare 14 dagers oppsigelsestid. Så jeg får litt juleferie [emoji173][emoji173]

Hørtes nydelig ut :happy: passer fint med litt ekstra fri med en liten spire i magen!

Har dere problemer med å poste i appen? Jeg får bare feilmeldinger....

Og hvem snakker jeg med for å få flyttet dagboka mi fra prøveforumet og inn hit?

Herlig♡

Har dere problemer med å poste i appen? Jeg får bare feilmeldinger....

Og hvem snakker jeg med for å få flyttet dagboka mi fra prøveforumet og inn hit?

Ja.. om jeg trykker direkte fra varslene får jeg ikke postet noe.. Må gå inn i forumene "manuelt"..
Skriv til hun som er ansvarlig for august 17 :)
Blir lettere for dem om du legger med link til dagboken også. :)

Herlig♡

Ja.. om jeg trykker direkte fra varslene får jeg ikke postet noe.. Må gå inn i forumene "manuelt"..
Skriv til hun som er ansvarlig for august 17 :)
Blir lettere for dem om du legger med link til dagboken også. :)

Ok. Har skrevet pm til hun som har det forumet med link og :)

Ja fant og ut det. Så fpr heller bare bla meg gjennom trådene manuelt :p

Ok. Har skrevet pm til hun som har det forumet med link og :)

Ja fant og ut det. Så fpr heller bare bla meg gjennom trådene manuelt :p

Da er det sikkert ordnet snart. Mod. Anette har ordnet ting ganske fort for meg i alle fall, når jeg har sendt pm. :)

Ja.. får håpe det er midlertidig :p

Da er det sikkert ordnet snart. Mod. Anette har ordnet ting ganske fort for meg i alle fall, når jeg har sendt pm. :)

Ja.. får håpe det er midlertidig :p

Åja. Kommer til å bli gærn å ikke svare etter påminnelsene :p

Åja. Kommer til å bli gærn å ikke svare etter påminnelsene :p

Ja, er strevsomt. Dessuten har alle forum fått gule snakkebobler?! Også ved quote, får alle det samme grønne profilbildet :p

Ja, er strevsomt. Dessuten har alle forum fått gule snakkebobler?! Også ved quote, får alle det samme grønne profilbildet :p

Jaaa. Det med profilbildet forvirra meg :p hahh. Plutselig har jeg grønt profilbilde så måtte dobbesjekke når noen qouta meg at det var meg de svarte :p

Avslutter sofakvelden med en kopp myntete og episoder av på tur med dag otto vi aldri så :p

Jaaa. Det med profilbildet forvirra meg :p hahh. Plutselig har jeg grønt profilbilde så måtte dobbesjekke når noen qouta meg at det var meg de svarte :p

Full forvirring :p Jaja.. Da er det vel en liten bug som er inne nå - håper det ordner seg snart. Kjekt å vite at det ikke bare er min app som knoter!

Avslutter sofakvelden med en kopp myntete og episoder av på tur med dag otto vi aldri så :p

Herlig ♡

Full forvirring :p Jaja.. Da er det vel en liten bug som er inne nå - håper det ordner seg snart. Kjekt å vite at det ikke bare er min app som knoter!

Herlig ♡

Håper den forsvinner snart. Irriterende feil :p men som du sier, godt det ikke er bare min app :p

Jaa. Skulle egentlig gjøre masse ikveld,men jeg har ikke ork.

Seks timer igjen på jobb. Jeg er sååå trøtt :( :( :(

Back
Topp