Skravletråd

Hehe, vi måtte bli på sykehuset men mannen dro på butikken å kjøpte "tapastallerken". Akkurat der og da smakte det heeeelt nyyyydelig :joyful:

Det får'n si.. Det er mannen sin det. Det hørtes veldig godt ut hehe. Kanskje er det man bør be om ;)
 
Mamma, pappa og min bror dukket opp på døren med kake i ettermiddag, pappa ville ha kake (er jo farsdag) og mamma trengte hjelp til å spise den opp. Broren min skulle hjelpe mannen med noe, så da slengte mamma og pappa seg med også. Kjekt å få besøk, men merket det var vanskelig å ikke sitte å gjespe hele tiden, eller springe på do ørten ganger mens de satt i sofaen. Satser på vi får se hjerteaktivitet på TUL 1.desember, spørs om ikke foreldre og søsken får vite etter det.
 
Jeg er veldig usikker som sagt. Skal til legen på mandag så da får jeg vite mer :)

I mens ligger jeg å tenker på spekeskinke og alle de ostene jeg kan spise om 8 mnd :) da er der sol og sommer også :D første morgningen jeg ikke er kvalm

Hva sa legen om influensavaksinen? Jobber med mennesker og takket ja til å få den via jobben før jeg ble gravid, men har ikke tatt den ennå... blir kjipt å eventuelt vri seg unna den hvis det er en no-go - har ikke tenkt å fortelle jobben om graviditeten ennå akkurat... får i så fall finne på noe lurt :p
 
Sliter med å pusse tennene til brukerene på jobb nå, kvalm.no :p
 
Hva sa legen om influensavaksinen? Jobber med mennesker og takket ja til å få den via jobben før jeg ble gravid, men har ikke tatt den ennå... blir kjipt å eventuelt vri seg unna den hvis det er en no-go - har ikke tenkt å fortelle jobben om graviditeten ennå akkurat... får i så fall finne på noe lurt :p

Får ikke ta influensa vaksinen før uke 12 ;) så da var jo den grei. Hehe. Da kan jeg tenke litt til på det.
 
Vært hos legen i dag. Søkt på fødeplass. ringt jordmor skal til henne 2.desember og jeg klarte til og med å få samme jordmor som jeg hadde sist. Hun jobber også på Ahus, så jeg håper veldig på at jeg kan få henne på føden også ❤️

Skjønner fortsatt nesten ikke at jeg er gravid med nr 2 :p
 
Vært hos legen i dag. Søkt på fødeplass. ringt jordmor skal til henne 2.desember og jeg klarte til og med å få samme jordmor som jeg hadde sist. Hun jobber også på Ahus, så jeg håper veldig på at jeg kan få henne på føden også ❤️

Skjønner fortsatt nesten ikke at jeg er gravid med nr 2 :p

Det ville jo vært veldig deilig da, om du kan få samme jordmor under fødselen som den du har vært på kontroll hos. Trodde nesten ikke at det gikk. Deilig å få satt dato og søkt plass. Da blir det liksom litt mer virkelig:happy:
 
Legetime imorgen, håper jeg kan få hjelp til denne kvalmen! Hatt en god dag idag, dvs ett glass med saft fordelt på hele dagen, en skål med blomkålsuppe og to skiver loff. Absolutt ikke nok til å leve på, og ikke minst ruge frem et barn på :(
 
Legetime imorgen, håper jeg kan få hjelp til denne kvalmen! Hatt en god dag idag, dvs ett glass med saft fordelt på hele dagen, en skål med blomkålsuppe og to skiver loff. Absolutt ikke nok til å leve på, og ikke minst ruge frem et barn på :(

Husk at babyen tar all næringen din, så babyen har det bra selv om du kanskje bare får i deg litt kjeks i noen dager. Men skjønner at det ikke hjelper på energien ;)
 
Det ville jo vært veldig deilig da, om du kan få samme jordmor under fødselen som den du har vært på kontroll hos. Trodde nesten ikke at det gikk. Deilig å få satt dato og søkt plass. Da blir det liksom litt mer virkelig:happy:

Det hadde vært herlig. Hun jobber 80% på helsestasjonen og resten som jordmor på Ahus. Mange jordmødre som gjør det ;)
 
Jeg finnes ikke kvalm, og tar det selvsagt som en bekreftelse på at det har gått galt igjen Kommer til å være nervevrak før OUL.
 
Husk at babyen tar all næringen din, så babyen har det bra selv om du kanskje bare får i deg litt kjeks i noen dager. Men skjønner at det ikke hjelper på energien ;)
Gått sånn i over 2 uker nå og vekten går nedover, minus 1,5 kg bare de siste dagene. Fungerer ikke i det heletatt, så må gjøre noe :/
 
Back
Topp