Spiser pommes frites med ketchup og ser på filmen - Mister Bean på ferie )))Hva gjør folk idag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser pommes frites med ketchup og ser på filmen - Mister Bean på ferie )))Hva gjør folk idag da?
Sitter. I sofaen. Og venter på mat [emoji14]
Haha.. Trøtt [emoji42]
Spiser pommes frites med ketchup og ser på filmen - Mister Bean på ferie )))
Jepp, det var godt det ))Nom nom høres ut som en helt grei søndag
Jepp, det var godt det ))
Og hva med deg i dag da ?
Akkurat kommet hjem fra jobb, febersyk og sørpe forkjøla. Da var det ekstra digg at mannen har glemt å slå på vamepumpa sånn at det er 14 grader inne fyrer...
God bedring [emoji173]️Akkurat kommet hjem fra jobb, febersyk og sørpe forkjøla. Da var det ekstra digg at mannen har glemt å slå på vamepumpa sånn at det er 14 grader inne fyrer...
Huff, dobbelt kjipt.. god bedring!Akkurat kommet hjem fra jobb, febersyk og sørpe forkjøla. Da var det ekstra digg at mannen har glemt å slå på vamepumpa sånn at det er 14 grader inne fyrer...
Er sånn her og.I det siste har jeg lagt merke til at jeg nesten alltid er kald på magen... ikke hele magen, men i området rundet navlen.. jeg fryser ikke, men huden er kaldere enn på resten av kroppen.flere som merker dette?
dette er min første graviditet, så det gjør jo at jeg går rundt og tenker på om dette er noe babyen merker også? Eller er jeg kald på magen fordi all varmen går innover?
Tanken har vært innom mitt rare hode også) jeg tenkte - hva hvis jeg presser for hardt?! Haha)Hehe helt random og sikkert teit spørsmål, men er det noen andre som er 'redd' når du er på do nr2 og du trykker at babyen skal falle ut? XD vet at det er helt urealistisk, men tanken har vært innom mitt hode [emoji23]