Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de kan gjøre det[emoji4]Noen som veit om jordmor skriver henvisning til fysioterapeut? [emoji5]
Ja de kan gjøre det[emoji4]
Jeg har kjøpt en close caboo brukt. Noen sommvet vaskehenvisning på denne? Sikkert utrolig dumt spm, men vasker man ringene å?
Endelig kjente jeg at hun hikker [emoji7][emoji7]
Har au hørt det[emoji23][emoji23]her har han hikka kun av og til; og starta for ei uke sia[emoji5][emoji5]moro[emoji7]Har enda ikke kjent han hikke. Han bare skjelver i magen haha. Har hørt at det er da de tisser
Kult! Her er det au masse bevegelse! Spark;stryking osv[emoji3][emoji3]fryktelig irriterende på natta da[emoji33][emoji33]Auuuu...jenta mi har byttet ut sparking med strekking av føtter og hender. Gud så ubehagelig...ser foten godt på magen i flere sekunder[emoji15]men er jo litt moro også da...flere som har det sånn?
Har enda ikke kjent han hikke. Han bare skjelver i magen haha. Har hørt at det er da de tisser
Hei! Stikker innom for å hilse på, håper alle har hatt ei super helg?
Fy fader de hormonene tar knekken på meg altså...monster i det ene øyeblikket og fnisete i neste[emoji85]stakkars familien min!!
Også må jeg nesten le litt av samboeren min som er super misunnelig på den store ammeputa mi[emoji23][emoji23]hver eneste kveld sier han hvor heldig jeg er og at den puta aldri skal ut av huset[emoji4]de få gangene jeg orker å ligge i skje så deler jeg litt pute med han og han blir sååå fornøyd[emoji4]
Uuæh! Første eksamen på fredag, og jeg har bare lyst til å titte på nett etter babyutstyr, vaske hus og ellers "bygge rede" Det skal bli *kremt* interessant å se hvordan det går hehe