Uff.. jeg hadde skikkelig vondt i magen i natt og dag tidlig, men har gitt seg.. sikkert fordi jeg støvsugde, vasket gulv og flyttet stellekommoden på badet.
Vis vedlegget 215319
Tenkte og få ordnet en hylle å ha på veggen over kommoden til og ha bleier osv i
Er nok ikke lenge til snuppa di kommer da?
du har i det minste hatt gøy selskap da med mange flotte karer og kikke på
Så kjedelig st babyshower har blitt avlyst da
regner med de kanskje ordner ny? Venninna mi i England fikk etter hun hadde født, men så kom dattera en mnd før tida da..
Må ikke stresse
jeg har følt at det var mye jeg måtte ordne, men fikk en del praktiske ting i gave på onsdag (sengehimmelgardiner, gulpekluter, vaskekluter osv) og det var egentlig det eneste jeg manglet. Ammeinnlegg i ull har ikke jeg kjøpt, men har mye vanlige ammeinnlegg, så skal klare meg en stund
måtte plutselig ordne stativ til sengehimmel, så da bestilte jeg bare fra nettet så slipper jeg og stresse innom butikker, og med det ender opp og kjøpe ting jeg ikke skulle kjøpe egentlig
Hentet bilen min i sted og stoppet innom dyrebutikken for å kjøpe kattesand.. gikk derifra ned denne også jeg
Vis vedlegget 215318
Kostet 300kr og slipper og stresse med at pusene ikke har mat når jeg ligger på føden
Vis vedlegget 215320
Da var endelig kjolen til snuppa kommet, så da er vi klar for dåp den 12 mars