Nydelig kjole[emoji173]
Ble bra med stellekommoden der. Skjønner at du vil ha en hylle der. Flink du har vært da
Jeg har virkelig følt at ting må bli klart i dag. Har lagt over bilder fra kamera til data. Ladet batteri på kamera og sjekket over fødebagen. Har fremdeles smerter.
Digger Damon Salvator Og i dag har jeg snufset og grått til begravelse og frieri og annet....hihi...snakk om å leve seg inn i seien
Vi skulle visst prøve igjen neste søndag
Den matgreia var utrolig kjekk!
Ja ikke sant? Fant den på hm sin nettbutikk tenkte den blir fin til å bruke i barnedåp
Blir veldig bra med hylle der ja, får kjøpe ei til en 50 lapp i morgen, så er det bare og vente på at broren min kommer og hjelper og skru opp har ordnet klart kurvene som skal oppå og tenkte og ha bleier der også, så får jeg kommoden kun til klær
Nå er jeg nettopp ferdig med og lage bokstaver til og ha på snuppa sitt rom.
Tror det blir bra og få oppå veggen over sengen hennes bare igjen og male rommet nå, men tar nok det etter hun er født
Så glad jeg er ferdig med alt.. fødebagen er ferdig pakket har kjøpt ny tannkost og tannkrem som ligger klar i bagen, fylt over shampoo, balsam og såpe i små flasker, pakket ned reise føner og rettetang, fylt på med snacks og energidrikk og klær til meg og snuppa kjenner smertene kommer og går her..
Fått klart alt du også nå da eller? Håper smertene gir seg litt for deg
Hehe.. har alltid vært fan av Stephan jeg da og tyler da.. Hahaha.. ja er vel litt hormoner inne i bildet også kan jeg tenke meg
Så bra da og om snuppa kommer før dere rekker babyshower er jo det bare og ta det etter hun er født også synst det er litt skummelt med sånne ting så tett opptil fødsel siden man vet jo aldri når de bestemmer seg for og komme
Ja jeg likte den matgreia godt. Har tenkt på å kjøpe sånn før, men koster 300kr for en, så om man skal ha til både mat og drikke blir det 600kr