Skravletråd !!

Da har jeg kjøpt ny tapet :-p og spart på kvittering hvis den ikke funker. Men satser på det går bra med denne :-)

Har fått solgt noe klær på finn,så nå har jeg litt penger til overs :-)

Jeg skal til foreldrene mine å vaske på onsdag,så det blir sikkert noe spørsmål da om dataen: -p

Bra du har fått ordnet ny tapet da :) får håpe denne blir bedre :)

Prøvde og selge helt nye sko og klær både på Finn og Facebook da jeg skulle flytte, men ingen hell :( leverte inn klærne til Lindex og fikk rabatt så jeg kjøpte et par ting til snuppa, og gav bort skoa til ei venninne i England :p

Hahaha.. ja det blir det nok da :p her er det tett før mamma blir kasta på hodet ut døra etter å ha vært her i 4 timer, og alt er negativt.. kjenner at hun får ikke være her lenge om det skal være sånn..

Bra du har fått ordnet ny tapet da :) får håpe denne blir bedre :)

Prøvde og selge helt nye sko og klær både på Finn og Facebook da jeg skulle flytte, men ingen hell :( leverte inn klærne til Lindex og fikk rabatt så jeg kjøpte et par ting til snuppa, og gav bort skoa til ei venninne i England :p

Hahaha.. ja det blir det nok da :p her er det tett før mamma blir kasta på hodet ut døra etter å ha vært her i 4 timer, og alt er negativt.. kjenner at hun får ikke være her lenge om det skal være sånn..

Jeg har alltid fått solgt på Finn.no :-) har solgt mye forskjellig der.

Nå er jeg så lei av å ikke få sove. Mannen har bare tidligvakter for tiden. Når vekkeklokken hans ringer 01.30,så våkner jeg også. Og da sliter jeg med å sovne igjen.

Satser på at den nye tapeten blir bra :-) den er i alle fall lik rype som de andre jeg har kjøpt.

Negative mødre er det kjipeste. Spesielt hvis de skal bry seg med alt.

Hahaha, når jeg kan sove så lenge jeg vil, da våkner jeg selvfølgelig av meg selv og er klar for å stå opp klokken 7... :P

Jeg har alltid fått solgt på Finn.no :-) har solgt mye forskjellig der.

Nå er jeg så lei av å ikke få sove. Mannen har bare tidligvakter for tiden. Når vekkeklokken hans ringer 01.30,så våkner jeg også. Og da sliter jeg med å sovne igjen.

Satser på at den nye tapeten blir bra :-) den er i alle fall lik rype som de andre jeg har kjøpt.

Negative mødre er det kjipeste. Spesielt hvis de skal bry seg med alt.

Får prøve igjen neste gang jeg rydder i skapene mine ;)

Uff ja det skjønner jeg.. tror ikke jeg hadde orket og legge meg før han hadde stått opp da jeg, så hadde jeg fått sovet i fred og ro uten å våkne av vekkerklokka hans ;)

Da er den nok bedre ja :) du får legge ut bilde når du har fått den opp så vi får sett den :)

Jepp det er det så absolutt.. alle søskena tror hun lider av bipolar eller noe sånt.. hun kan gå fra å være i godt humør til å være negativ på alt i løpet av 2 sek.. kjenner det ikke er dette jeg trenger nå :p

God formiddag her sitter jeg å spiser litt lunsj før jeg trur jeg skal ta en powernapp hadde lyst å bake brød etterpå

God formiddag! Bake brød hørtes ut som en god idé, det fikk jeg også lyst til å gjøre :) men må bli ettermiddag. Skal en tur på sykehuset for å se hvilken vei dette barnet har lagt seg :)

Powernap hørtes helt fantastisk ut :joyful:

Så spennende og så få sett babyen da er du lngt på vei nu?
Powernappen va fantastisk og brøddeigen e på heving fikk litt energi av den lille blunden [emoji4]

Får prøve igjen neste gang jeg rydder i skapene mine ;)

Uff ja det skjønner jeg.. tror ikke jeg hadde orket og legge meg før han hadde stått opp da jeg, så hadde jeg fått sovet i fred og ro uten å våkne av vekkerklokka hans ;)

Da er den nok bedre ja :) du får legge ut bilde når du har fått den opp så vi får sett den :)

Jepp det er det så absolutt.. alle søskena tror hun lider av bipolar eller noe sånt.. hun kan gå fra å være i godt humør til å være negativ på alt i løpet av 2 sek.. kjenner det ikke er dette jeg trenger nå :p

20170110_132418.jpg

Har begynt i dag :-) (se bort i fra den fæle doen :-p)
20170110_132407.jpg

Fikk sovet litt på sofaen etter å ha kjørt datteren min på skolen: -) Hadde ikke klart å være oppe til kl 01.30 ..... Måtte avlyse kaffedate på cafe i dag. Det var litt kjipt. Får se om jeg får tatt det til uken :-)

Vis vedlegget 214894

Har begynt i dag :-) (se bort i fra den fæle doen :-p)
Vis vedlegget 214895

Fikk sovet litt på sofaen etter å ha kjørt datteren min på skolen: -) Hadde ikke klart å være oppe til kl 01.30 ..... Måtte avlyse kaffedate på cafe i dag. Det var litt kjipt. Får se om jeg får tatt det til uken :-)

Så fint det blir da :)

Kan tenke meg det var godt og få sovet litt på sofaen ja :) ja er kjipt å måtte avlyse, men forhåpentligvis får dere tatt det igjen snart :)

Så fint lite, babyen er så stor nå så alt var bare skygger :) er 36 + 5 så ikke lenge igjen nå. Hva med deg?

Flinkis med brøddeigen! Må komme meg opp av sofaen og sette på en bakst. Hørtes sååååå godt ut!
Er 36 +4 her så nærmer seg veldig her og :) var veldig godt med nystekt brød til lunsj da :) og imorn får storesøster med ferskt brød i bhg :)

Så fint det blir da :)

Kan tenke meg det var godt og få sovet litt på sofaen ja :) ja er kjipt å måtte avlyse, men forhåpentligvis får dere tatt det igjen snart :)

Takk :-p blir jo myyye finere når listene kommer på :-)

Prøver på ny kaffedate på fredag :-)

Har du fått bakt noe lager i den nye fryseren da?
Jeg skal gjøre meg ferdig med doen denne uken,så blir det å lage frysermat til uka tenker jeg :-)

Også så langt jeg har kommet på puslespillet :-p
1484083242060874195404.jpg

Nå er det senga med vampyrene :-)

Takk :-p blir jo myyye finere når listene kommer på :-)

Prøver på ny kaffedate på fredag :-)

Har du fått bakt noe lager i den nye fryseren da?
Jeg skal gjøre meg ferdig med doen denne uken,så blir det å lage frysermat til uka tenker jeg :-)

Også så langt jeg har kommet på puslespillet :-p
Vis vedlegget 214951

Nå er det senga med vampyrene :-)

Det blir det nok :) likte godt tapeten :) håper dattera likte den?

Det blir sikkert bra :) får håpe du får sove godt natt til fredag da :)

Nei har dessverre ikke fått makket meg til og bake ennå, må nesten få begynt igjen. Får prøve til helga siden det plutselig er fullt opp frem til fredag nå :p

Flink du er da :) hadde nok gitt opp for lenge siden jeg :p

Så ferdig siste episodene i går :) må kose deg ;)

Back
Topp