Skjønner godt at du vil gjøre noe med det. Det myker liksom opp med lister Jeg synes det er greit å ta veggen bak tv'en. Man kan jo ikke bare tenke på at en eventuellt skal selge en gang. En vegg med tapet gjør det jo bare spennende!
Elsker å pusse opp jeg Nå er det bare ekstradoen og mellomgangen igjen. Da har vi pusset opp hele huset på 2 år Også blir det å utbedre kjeller og fikse annekset ved garagen. Det blir et rom som gjester kan overnatte i om sommeren
Jeg har spist både konfekt,dessert og litt kaker i jula. Brus har kun vært av den sukkerfrie sorten,er mere glad i kullsyrevann med smak.
Ja er set jeg mener også har gått og gledet meg til å eige så jeg kan gjøre ting sånn som jeg vil broren min som er snekker mente på at jeg ikke var moderne med tankene mine om hvordan jeg vil ha det, og at siden jeg bor i leilighet må jeg ha gipsvegger pga brannsikkerhet, men de under meg har panel så det skal ikke ha noe og si..
Spiste en del ostekake et par dager.. laget en som jeg tok med til søsteren på nyttårsaften, nyttårsdag hadde jeg broren min og familie på middagsbesøk og serverte det som var igjen til dessert da.. klarer ikke sånn sukkerfri brus jeg.. har aldri klart det.. et par ganger jeg har kastet opp når jeg har drukket sukkerfri.. synst det bare smaker falskt..