Skravletråd !!

Hehe.. nei det tror ikke jeg orker det :) får nok av et par dager :p

Nam det hørtes veldig godt ut :) må nesten prøve det en gang :)

Usikker om jeg har energi til og rydde vekk jula i morgen, tar det nok tirsdag eller onsdag :)

Ja her har hun begynt og hikke noe voldsomt, enkelte dager er det flere ganger også.. hun sparker godt, men ikke så hardt ut mot magen da.. har foran liggendes morkake, og hun ligger med hodet ned og morkaka ligger høyt oppe, så tror nok den tar litt av sparkene :)

Jeg har alltid vært et ordentlig b-menneske som har vært våken på natten og sovet på dagen.. jobbet i over 10 år i bar/restaurant bransjen så da blir det sånn :p men synst det er bedre og stå opp tidlig og få litt ut av dagen, men sånn som formen er nå føler jeg meg dårlig og sovner på sofaen om jeg står opp for tidlig om jeg ikke skal noe.

Ja så det er 10kr marked på spar fra i morgen av, så da blir det og hamstre :) og jeg får fryseren min i morgen :D

Det passet jo bare så bra med 10 kroners nå rett før termin :-)

Nå er Wynonna ferdig sett,så da er det bare å kjøre på med ny serie :-p vet ikke helt hvem jeg skal se ennå....synes den siste American horror story er litt kvalm.

Her er det også hikking flere ganger om dagen,og veldig aktiv om natten. I natt har jeg drømt masse rart og gått på klesskapet da jeg skulle på do....haha:-)

Jeg har alltid vært a-menneske jeg. Men de siste dagene har jeg sovet til ca 8.30 :-p det er langt på dag for meg.

Det passet jo bare så bra med 10 kroners nå rett før termin :-)

Nå er Wynonna ferdig sett,så da er det bare å kjøre på med ny serie :-p vet ikke helt hvem jeg skal se ennå....synes den siste American horror story er litt kvalm.

Her er det også hikking flere ganger om dagen,og veldig aktiv om natten. I natt har jeg drømt masse rart og gått på klesskapet da jeg skulle på do....haha:-)

Jeg har alltid vært a-menneske jeg. Men de siste dagene har jeg sovet til ca 8.30 :-p det er langt på dag for meg.

Ja det gjør det så absolutt :) og når jeg får fryser i dag også :) får hamstret enda mer da ;)

Jeg har nettopp sett the Flash og arrow nå, og begynt på den oa. Er det sesong 5 eller 6 av american horror story?

Her er det hikking gjerne rett etter jeg våkner. Noen ganger er hun så rolig at jeg begynner og lure på om alt er som det skal, men så tar det plutselig skikkelig av i magen, før det roer seg igjen :)

Hahaha.. får håpe du kom deg på do da og ikke gikk i klesskapet ;) ja har hatt så mange rare drømmer i det siste, og det som er skummelt er at mange av de er så virkelige.. hadde en drøm jeg våknet fra og skjønte at dette var bare en drøm. Drømte at broren min som er totalt avholds, begynte og henge MYE med bf og ruset seg med han :o

I natt har jeg våknet et par ganger. Første gang var vel kl 6, så kl 8 og så må kl 11... synst 10-11 er et greit tidspunkt og stå opp på jeg da ;)

Ja det gjør det så absolutt :) og når jeg får fryser i dag også :) får hamstret enda mer da ;)

Jeg har nettopp sett the Flash og arrow nå, og begynt på den oa. Er det sesong 5 eller 6 av american horror story?

Her er det hikking gjerne rett etter jeg våkner. Noen ganger er hun så rolig at jeg begynner og lure på om alt er som det skal, men så tar det plutselig skikkelig av i magen, før det roer seg igjen :)

Hahaha.. får håpe du kom deg på do da og ikke gikk i klesskapet ;) ja har hatt så mange rare drømmer i det siste, og det som er skummelt er at mange av de er så virkelige.. hadde en drøm jeg våknet fra og skjønte at dette var bare en drøm. Drømte at broren min som er totalt avholds, begynte og henge MYE med bf og ruset seg med han :eek:

I natt har jeg våknet et par ganger. Første gang var vel kl 6, så kl 8 og så må kl 11... synst 10-11 er et greit tidspunkt og stå opp på jeg da ;)

Da var jeg tilbake fra sykehuset og alt var helt supert :-) godt med fostervann og gjennomsnittlig str på baby. Skal på ny undersøkelse 6/2. Og fikk og time 21/2 hvis det blir overtid. Da blir jeg satt igang. Var en veldig hyggelig jordmor :-)

What!! Såååå sent,da hadde jeg fått panikk: -p halve dagen et jo borte da....

Sesongen heter Hotell-tror det er 5 jeg. Med lady gaga.

Var på spar,men savnet noen tilbud. Får se om de er på eurospar i morgen :-p

Da var jeg tilbake fra sykehuset og alt var helt supert :-) godt med fostervann og gjennomsnittlig str på baby. Skal på ny undersøkelse 6/2. Og fikk og time 21/2 hvis det blir overtid. Da blir jeg satt igang. Var en veldig hyggelig jordmor :-)

What!! Såååå sent,da hadde jeg fått panikk: -p halve dagen et jo borte da....

Sesongen heter Hotell-tror det er 5 jeg. Med lady gaga.

Var på spar,men savnet noen tilbud. Får se om de er på eurospar i morgen :-p

Så bra alt stod bra til da :) skal til jm den 12. Håper jeg får litt mer oppfølging nå.. er i uke 36 da, og har ikke vært siden uke 32.. trodde man skulle gå oftere på slutten jeg?

Hehe.. er tidlig for meg som er vandt til og stå opp i 12-13 tiden :p

Ahh sesong 5 det :) synst ikke den var noe ekkel jeg.. sesong 6 var litt ekkel, men gleder meg til ny sesong :)

Ååå?? Kanskje de var utsolgt for en del ting på spar da?

Det er helt grusomt :(
Stakkars, du går vel med tvillinger om jeg ikke husker feil?
Har vært der jeg og, sa aldri mer. Det er nå 8 år siden og her sitter jeg med mage igjen. :)
Bare en baby denne gangen og det er stooooor forskjell! :)
Hold ut, plutselig er de her. Lykke til i innspurten. :)

Stakkars, du går vel med tvillinger om jeg ikke husker feil?
Har vært der jeg og, sa aldri mer. Det er nå 8 år siden og her sitter jeg med mage igjen. :)
Bare en baby denne gangen og det er stooooor forskjell! :)
Hold ut, plutselig er de her. Lykke til i innspurten. :)

Ja det gjør jeg. Har du tvillinger å ? Savner å gå gravid med lillemor i forhold!

Så bra alt stod bra til da :) skal til jm den 12. Håper jeg får litt mer oppfølging nå.. er i uke 36 da, og har ikke vært siden uke 32.. trodde man skulle gå oftere på slutten jeg?

Hehe.. er tidlig for meg som er vandt til og stå opp i 12-13 tiden :p

Ahh sesong 5 det :) synst ikke den var noe ekkel jeg.. sesong 6 var litt ekkel, men gleder meg til ny sesong :)

Ååå?? Kanskje de var utsolgt for en del ting på spar da?

Er vel ikke kommet på norsk netflix nr 6. Venninden min fortalte meg om nr 6. Hun syntes ikke den var så bra. Jeg likte de 4 første,for det var litt mer grøss liksom.

Ja,da er det nok tidlig for deg :p

Jeg har gått annenhver uke ganske lenge. Er vel de siste fire ukene man går en gang i uken.

Normalt sett er det bare 9 svangerskapskontroller.
1. Første kontroll er i uke 8-12
2. Andre er ultralyden i uke 18
3. Uke 24
4. Uke 28
5. Uke 32
6. Uke 36
7. Uke 38
8. Uke 40
9. Uke 41

Litt klipp og lim i fra NHI.no :)

Dersom det skulle være noe ekstra i svangerskapet får man ekstra kontroller, men dersom alt ser fint ut og utvikler seg som normalt, har man ikke flere kontroller enn dette. :) Jeg også savner noen flere, synes det er lenge mellom 32 til 36. Er i uke 33 nå :P

Er vel ikke kommet på norsk netflix nr 6. Venninden min fortalte meg om nr 6. Hun syntes ikke den var så bra. Jeg likte de 4 første,for det var litt mer grøss liksom.

Ja,da er det nok tidlig for deg :p

Jeg har gått annenhver uke ganske lenge. Er vel de siste fire ukene man går en gang i uken.

Nei norsk Netflix er ganske treig av og til synst jeg. Er bare til sesong 5 som ligger ute.. har hatt fox både i England og her, så har følgt med der.. Så på Netflix i England da jeg var der i oktober, og der hadde de til og med sesong 9 av big bang theory også.

Hehe ja er det, men må prøve og få snudd om døgnet litt før snuppa kommer ;)

Trodde siste 6-8 ukene gikk man til kontroll først annenhver uke, så en gang i uka jeg.. sikkert jeg som har misforstått :p

Det er helt grusomt :(

Skjønner det blir ekstra ille med to. Jeg har så og si gått gravid siden våren 2014.... mistet 3 ganger før det satt. Så nå gleder jeg meg til å få tilbake kroppen min :-) (og er 38 år så skal ikke ha flere barn )

Nei norsk Netflix er ganske treig av og til synst jeg. Er bare til sesong 5 som ligger ute.. har hatt fox både i England og her, så har følgt med der.. Så på Netflix i England da jeg var der i oktober, og der hadde de til og med sesong 9 av big bang theory også.

Hehe ja er det, men må prøve og få snudd om døgnet litt før snuppa kommer ;)

Trodde siste 6-8 ukene gikk man til kontroll først annenhver uke, så en gang i uka jeg.. sikkert jeg som har misforstått :p

Jeg husker ikke jeg....har ikke tenkt serlig over det. Har vært på ul fra uke sju pga abortene,også ble det fra september annenhver uke pga svangerskapsdiabetesen.

Har skjønt at den norske Netflix er litt etter ja. Ble glad når det gikk å laste ned for å se på uten nettilgang :-) For det var så greit med viaplay. Er greit å ha en film eller noen episoder av en serie på telefonen når sykehustiden kommer :-)

Kan hende den omstillingen kommer av seg selv når baby blir født :-)

Ja, jeg var litt stuss jeg også når jeg kom på kontroll i uke 32 og det var 4 uker til neste kontroll. Trodde faktisk at det var annen hver uke fra uke 32, men regner med det går fint. Har nummeret til føden og gubben lagret på speed-dial om det skulle være noe. Samt en lege og en utrolig hyggelig jordmor, som tar meg seriøst om det skulle være noe innen for "normale arbeidstider" så sånn sett føler jeg meg trygg og ivaretatt likevel.

Jeg husker ikke jeg....har ikke tenkt serlig over det. Har vært på ul fra uke sju pga abortene,også ble det fra september annenhver uke pga svangerskapsdiabetesen.

Har skjønt at den norske Netflix er litt etter ja. Ble glad når det gikk å laste ned for å se på uten nettilgang :-) For det var så greit med viaplay. Er greit å ha en film eller noen episoder av en serie på telefonen når sykehustiden kommer :-)

Kan hende den omstillingen kommer av seg selv når baby blir født :-)

Ja da blir man nok fulgt bedre opp. Det her er første gang jeg er gravid.. trodde jeg kom til og få mer oppfølging med svangerskapsdiabetesen, men har bare vært på kontroll med diabetessykepleier 2 ganger til nå, og skal en siste gang den 17.

Skulle ønske jeg fikk tilgang til enten den engelske eller amerikanske netflixen, menmen.. ja det ble jeg også glad for :) har lastet ned van helsing og tenkte å ta med nettbrettet til sykehuset :)

Ja får håpe det skjer :) regner nok med at det gjør det da :)

Ja, jeg var litt stuss jeg også når jeg kom på kontroll i uke 32 og det var 4 uker til neste kontroll. Trodde faktisk at det var annen hver uke fra uke 32, men regner med det går fint. Har nummeret til føden og gubben lagret på speed-dial om det skulle være noe. Samt en lege og en utrolig hyggelig jordmor, som tar meg seriøst om det skulle være noe innen for "normale arbeidstider" så sånn sett føler jeg meg trygg og ivaretatt likevel.

Ja var samme jeg også tenkte, men har nr til føden lagret på telefonen, og regner med det blir hyppigere kontroller fra neste uke av når jeg skal tilbake til jm. Er da nesten 37 uker..

Legen min har funnet masse grunner hele veien for å ha meg inn hver 14.dag siden september egentlig.... Så eg føler meg veldig godt ivaretatt.. Innser eg noe med urinprøven eller blodprøve eller magemål eller Glukosebelastning eller noe han ikkje liker så tar han meg inn oftere... Og når eg no hadde utslag på proteiner i urinen før jul, så ville han ha meg inn igjen no etter jul siden han regnet med det var pga feber... Hvis eg får utslag på neste urinprøve så blir eg sendt på sjukehuset for ul og kontroll..

Ja da blir man nok fulgt bedre opp. Det her er første gang jeg er gravid.. trodde jeg kom til og få mer oppfølging med svangerskapsdiabetesen, men har bare vært på kontroll med diabetessykepleier 2 ganger til nå, og skal en siste gang den 17.

Skulle ønske jeg fikk tilgang til enten den engelske eller amerikanske netflixen, menmen.. ja det ble jeg også glad for :) har lastet ned van helsing og tenkte å ta med nettbrettet til sykehuset :)

Ja får håpe det skjer :) regner nok med at det gjør det da :)

Da har jeg begynt å se på better call saul:-p ser at den blir intr. Hehe:-)

I dag har jeg hatt en tung magedag. Føler det er vanskelig å puste,bortsett fra når jeg står. Og hun dytter veldig inni der....blir fort kynnere av det.
Har fått ut juletreet i dag,så nå er all julen borte :-) det ble veldig mye barnåler :-p

Da har jeg begynt å se på better call saul:-p ser at den blir intr. Hehe:-)

I dag har jeg hatt en tung magedag. Føler det er vanskelig å puste,bortsett fra når jeg står. Og hun dytter veldig inni der....blir fort kynnere av det.
Har fått ut juletreet i dag,så nå er all julen borte :-) det ble veldig mye barnåler :-p

Jeg liker den serien veldig godt :)

Uff pusting føler jeg er vanskelig hver dag :( er mest plaget på morgen og på kvelden da. Er ikke lenge igjen nå :) kjenner det skal bli godt og få puste normalt igjen. Får håpe du føler deg bedre snart :)

Så flink da :) jeg tenkte å begynne og rydde bort julen senere i dag :)

Back
Topp