Hehe.. nei det tror ikke jeg orker det får nok av et par dager
Nam det hørtes veldig godt ut må nesten prøve det en gang
Usikker om jeg har energi til og rydde vekk jula i morgen, tar det nok tirsdag eller onsdag
Ja her har hun begynt og hikke noe voldsomt, enkelte dager er det flere ganger også.. hun sparker godt, men ikke så hardt ut mot magen da.. har foran liggendes morkake, og hun ligger med hodet ned og morkaka ligger høyt oppe, så tror nok den tar litt av sparkene
Jeg har alltid vært et ordentlig b-menneske som har vært våken på natten og sovet på dagen.. jobbet i over 10 år i bar/restaurant bransjen så da blir det sånn men synst det er bedre og stå opp tidlig og få litt ut av dagen, men sånn som formen er nå føler jeg meg dårlig og sovner på sofaen om jeg står opp for tidlig om jeg ikke skal noe.
Ja så det er 10kr marked på spar fra i morgen av, så da blir det og hamstre og jeg får fryseren min i morgen
Det passet jo bare så bra med 10 kroners nå rett før termin
Nå er Wynonna ferdig sett,så da er det bare å kjøre på med ny serie vet ikke helt hvem jeg skal se ennå....synes den siste American horror story er litt kvalm.
Her er det også hikking flere ganger om dagen,og veldig aktiv om natten. I natt har jeg drømt masse rart og gått på klesskapet da jeg skulle på do....haha
Jeg har alltid vært a-menneske jeg. Men de siste dagene har jeg sovet til ca 8.30 det er langt på dag for meg.