Skravletråd !!

Tisset 15 ganger og sovet en time... No har eg en nesten tre åring som vil ha mamma våken......

Ai,ai,ai.....blir godt å bli ferdig med denne graviditeten! Jeg la meg kl 22 i går,og stod opp halv sju i dag. Da var jeg ganske fornøyd:-)

Får du ikke sovet noe på dagen heller?

Ai,ai,ai.....blir godt å bli ferdig med denne graviditeten! Jeg la meg kl 22 i går,og stod opp halv sju i dag. Da var jeg ganske fornøyd:-)

Får du ikke sovet noe på dagen heller?
Er der problemet ligger, når eg har levert i bhg om morningen så går eg hjem og sover hele dagen..... Vil bare få snudd hele døgnet så hadde det vært bedre....

Er der problemet ligger, når eg har levert i bhg om morningen så går eg hjem og sover hele dagen..... Vil bare få snudd hele døgnet så hadde det vært bedre....

Ja,da skjønner jeg... er jo kjedelig å ikke få noe ut av dagen.
I morgen er det nytt år og nye muligheter :-p

Ja,da skjønner jeg... er jo kjedelig å ikke få noe ut av dagen.
I morgen er det nytt år og nye muligheter :-p
Hehe.. Ja, eg har endel ting eg gjerne skukke ha gjort men har jo ikkje ork eller noe.... Føler det blir litt feil å stå å bake og lage mat midt på natten.....

Hehe.. Ja, eg har endel ting eg gjerne skukke ha gjort men har jo ikkje ork eller noe.... Føler det blir litt feil å stå å bake og lage mat midt på natten.....

Hahaha,ja det hadde vært litt rart :-p I morgen skal jeg bruke dagen til å rydde bort julen. Får se om jeg setter en rundstykkedeig også.
Og til uken er det planer om å steke opp karbonadekaker :-)

Hahaha,ja det hadde vært litt rart :-p I morgen skal jeg bruke dagen til å rydde bort julen. Får se om jeg setter en rundstykkedeig også.
Og til uken er det planer om å steke opp karbonadekaker :-)
Eg la merke til på butikken i går at de har gjort klart til ti kroners tilbud neste uke.. Så eg skal kjøpe ferdige pizzadeiger og lage horn og legge i frysen... Så skal eg bake rundstykker, og så prøve lage noen kjøttkaker og ha i frysen....

Eg la merke til på butikken i går at de har gjort klart til ti kroners tilbud neste uke.. Så eg skal kjøpe ferdige pizzadeiger og lage horn og legge i frysen... Så skal eg bake rundstykker, og så prøve lage noen kjøttkaker og ha i frysen....

Aha...hvem butikk da?

Lokale spar butikken.. De hadde laget alt klart [emoji14] og så hang der lapper om at de hadde problemer med de elektroniske prisene så varene for neste ukes ti kroners marked manglet priser [emoji14]

Da er det nok på spar her også :-) da blir det hamstring :-p

Hehe...ja, jeg visste at de kom til å ha i januar,men ikke så tidlig. Passer veldig bra,for er en del jeg er tom på fra sist :-)
Hehe.. Eg skal lage og ha i frysen til februar\mars.. :) lage horn med vaniljekrem, sjokolade, pizzafyll og ost og skinke.. :)

Hehe.. Eg skal lage og ha i frysen til februar\mars.. :) lage horn med vaniljekrem, sjokolade, pizzafyll og ost og skinke.. :)

De pizzabunnene er geniale...håper de er på 10kr denne gangen,for det var de ikke sist hos meg . Også må jeg hamstre skyllemiddel og håndsåpe: -)

Sånn mopp har jeg ikke vært borti før...har sett noe reklame på twins,men aldri prøvd. Var den effektiv?

Jeg fikk nå et lite besøk av ei venninde på dagen i går. Det var koselig: -) Også ble det veldig stille når datteren min dro til pappaen sin. Etter en dårlig natts søvn,så ble det litt smådupping på sofaen...fikk nesten sett ferdig Winonna Earp:-)

De kommer nok til å ville ut etter hvert....hadde min pus inne i 4 uker før vi så smått prøvde å lokke henne ut med godbiter :-) Måtte være ute med henne.

Hører ikke trafikk og sånt inn,men når naboen setter igang med bombene sine er det lytt:-p og de holder på til ett/halv to...grrrrr.

Så bra at formen er god igjen:-)

Ja den var veldig effektiv :) gulvene ble skikkelig rene. Trenger bare vann og strøm ;)

Ja ble nok stille og rolig i huset da, bra du fikk slappet av litt da :) gikk det bedre med sovingen i natt? Gleder meg til sesong 2 av Wynonna earp begynner :)

Ja regner med jeg får de ut etterhvert :) får vente til etter badet er fikset, siden jeg tror nok de kommer til og bli stresset av og måtte bli flyttet på IGJEN :/

Uff er de rett utenfor huset og skyter opp? Her er faktisk ganske godt isolert med tanke på lyd ut og inn.. hørte ikke vinden så gale heller da det var på sitt verste nå med stormen med mindre vinduet stod åpent, så blir nok og lukke alle vinduer i natt

Back
Topp