Jeg måtte få det til for har noen venner som er allergiske mot katt.
Kjekt at du har en "gammel" mor da
Ble gudsjelov ingen blemmer,så da er det bare å tapetsere i morgen Kjenner på kroppen nå at jeg har jobbet de siste dagene. Men må jo bli ferdig ! Skal bare slappe av etter jeg er ferdig med denne doen
Er så koselig når noen lager ting til babyen Det er faktisk hun vi kjøpte huset av som har laget det. Vi fikk så god kontakt da vi kjøpte for to år siden,så har blitt gode bekjente etter det
Har et par venner selv som er allergisk, men støvsuger godt til de kommer på besøk pusene er litt sky, så de gjemmer seg når vi har besøk
Tja er nok ikke bare positivt og ha en gammel mor.. hun lever dessverre litt tilbake i tid og henger seg veldig opp i hvordan de hadde det når hun voks opp og at hun aldri har hatt mulighet til og reise på ferie, derfor skal ingen andre gjøre det..
Så bra at det ikke ble blemmer da blir vel ferdig med badet i morgen da, så er det vel bare igjen og vente på elektriker?
Ja er kjempekoselig og få noe som andre har laget til deg synst det er mye finere med hjemmestrikket enn det man får kjøpt på butikken.. oj så koselig da er ikke mange som får god kontakt med de de kjøper av