Skravletråd !!

Har brød og rundstykker på heving, skal lage Tikka Masala til middag, og har satt meg ned med varetellingen til mamma sin butikk som ho vil ha gjort ferdig før eg skal føde [emoji14] hehe...
Flink du er sku å ha bakt brød idag får se til kvelden [emoji4] du er i god form idag [emoji4]

Flink du er sku å ha bakt brød idag får se til kvelden [emoji4] du er i god form idag [emoji4]
Ja lenge leve ferdige poser [emoji14] har bare en brødformen i øyeblikket, så blir ett brød og 8-10 rundstykker av det :)

Ja første gang på lenge eg har hatt så mye energi i kroppen! Veldig deilig og uvant.. Fortsatt vondt i bekkenet. Men føker meg våken og ikkje utsultet på søvn....

Ja lenge leve ferdige poser [emoji14] har bare en brødformen i øyeblikket, så blir ett brød og 8-10 rundstykker av det :)

Ja første gang på lenge eg har hatt så mye energi i kroppen! Veldig deilig og uvant.. Fortsatt vondt i bekkenet. Men føker meg våken og ikkje utsultet på søvn....

Hadde slik på lørdagen rydda som bare det va så deilig å få gjort mye gjorde kansje for mye for jeg ble så sliten [emoji28]
Jeg bruker å lage brød uten form og funker helt fint [emoji4]

Hadde slik på lørdagen rydda som bare det va så deilig å få gjort mye gjorde kansje for mye for jeg ble så sliten [emoji28]
Jeg bruker å lage brød uten form og funker helt fint [emoji4]
Hehe.. Er kjekt med slike dager :) fornøyd med å ha få gjort så mye allerede :)

Vis vedlegget 215639

Hehe....bilde glemte jeg:-p Er veldig koselig med hjemmelagde ting.

Slimproppen er litt sånn tykt seigt slim. Så bra hvis det er noe på gang hos deg :-) Kanske du får en ul denne uka?

Så akkurat ferdig siste episoden nå ..... skjønner ikke hvorfor netflix ligger sånn etter på sesonger her. Serien har jo kommet lenger enn dette.
Det var en brutal slutt nå synes jeg.

Så fin den ble :) Hehe.. er dessverre lett og glemme ting nå har jeg merket ;)

Var usikker på om det var slimproppen eller hva og leste opp litt siden mange snakket om at der var blod i og at det var som en propp, men stod også at den kan ha blitt "ødelagt" og dermed komme som kraftig utflod over flere dager.. det som har skjedd med meg tror jeg.. var vertfall mye slim/utflod, men får høre med legen på onsdag når jeg skal dit :) ja håper jeg får brev om ul i posten i dag :) de bruker og være ganske rask med og sende ut innkallelse :)

Nei det skjønner ikke jeg heller.. de er på sesong 8 i USA nå på TV.. fulgt med på supernatural på Netflix også, men der var de ikke kommet lenger enn til sesong 6 eller 7, men der er jo til sesong 11.. så fjernet de hele serien :o
Ja var en brutal slutt.. spent på hva som skjer videre jeg.. kommer vel ikke ny sesong på Netflix før om et år :p
Har begynt og se sesong 2 av how to get away with murder jeg nå :)

Så fin den ble :) Hehe.. er dessverre lett og glemme ting nå har jeg merket ;)

Var usikker på om det var slimproppen eller hva og leste opp litt siden mange snakket om at der var blod i og at det var som en propp, men stod også at den kan ha blitt "ødelagt" og dermed komme som kraftig utflod over flere dager.. det som har skjedd med meg tror jeg.. var vertfall mye slim/utflod, men får høre med legen på onsdag når jeg skal dit :) ja håper jeg får brev om ul i posten i dag :) de bruker og være ganske rask med og sende ut innkallelse :)

Nei det skjønner ikke jeg heller.. de er på sesong 8 i USA nå på TV.. fulgt med på supernatural på Netflix også, men der var de ikke kommet lenger enn til sesong 6 eller 7, men der er jo til sesong 11.. så fjernet de hele serien :eek:
Ja var en brutal slutt.. spent på hva som skjer videre jeg.. kommer vel ikke ny sesong på Netflix før om et år :p
Har begynt og se sesong 2 av how to get away with murder jeg nå :)

Takk :p er litt glemsk om dagen ja ..... slitsomt i grunn :)

Vurderer nesten å kjøpe sesong 7 på cdon.com til 149,- ......ble så nyskjerrig på hva som skjer :p er jeg desperat da eller :)

Hva!!!! Tok dem bort serien? Det er jo teit da.

Jeg har litt sånn av og på med utflod jeg....må bruke truseinnlegg liksom..:p
Tvitvi med posten i dag :)

Takk :p er litt glemsk om dagen ja ..... slitsomt i grunn :)

Vurderer nesten å kjøpe sesong 7 på cdon.com til 149,- ......ble så nyskjerrig på hva som skjer :p er jeg desperat da eller :)

Hva!!!! Tok dem bort serien? Det er jo teit da.

Jeg har litt sånn av og på med utflod jeg....må bruke truseinnlegg liksom..:p
Tvitvi med posten i dag :)

Hehe.. det tror jeg vi alle er for tiden ;)

Vurderer og laste med alle sesongene jeg :p ja har lyst til og finne ut hva som skjer videre :o

Ja skjønner ikke hvorfor de fjernet alle sesongene som lå ute.. plutselig så var de ikke der lenger :(

Har aldri vært plaget med utflod før nå.. er ca annenhver dag nå i en uke, så jeg tror det kanskje er slimproppen.

Var ingen brev fra sykehuset i dag, bare TV-lisensen og 2 regninger :p

Hehe.. det tror jeg vi alle er for tiden ;)

Vurderer og laste med alle sesongene jeg :p ja har lyst til og finne ut hva som skjer videre :eek:

Ja skjønner ikke hvorfor de fjernet alle sesongene som lå ute.. plutselig så var de ikke der lenger :(

Har aldri vært plaget med utflod før nå.. er ca annenhver dag nå i en uke, så jeg tror det kanskje er slimproppen.

Var ingen brev fra sykehuset i dag, bare TV-lisensen og 2 regninger :p

Laste ned hvor da? ...... er ikke så god på dette jeg :-p

Er den serien på viaplay da?? Så du kunne sett den der :-)

Æsj...det er tid for tvlisens igjen nå ja... kjedelig at brevet ikke kom i dag da.

Laste ned hvor da? ...... er ikke så god på dette jeg :-p

Er den serien på viaplay da?? Så du kunne sett den der :-)

Æsj...det er tid for tvlisens igjen nå ja... kjedelig at brevet ikke kom i dag da.

Er mange forskjellige sider å laste ned fra, men de blir ofte stengt fra bredbåndsleverandører..

Har ikke Viaplay så usikker.. hadde en sånn gratis mnd, men så aldri på den så gadd ikke og fortsette..

Ja er plutselig den tiden igjen :( vurderer og ringe og snakke med de siden fra 1 mars har jeg kun Netflix og hbo og ingen TV kanaler..

Ja var kjedelig det ikke kom i dag, får se om det dukker opp i morgen :)

Er mange forskjellige sider å laste ned fra, men de blir ofte stengt fra bredbåndsleverandører..

Har ikke Viaplay så usikker.. hadde en sånn gratis mnd, men så aldri på den så gadd ikke og fortsette..

Ja er plutselig den tiden igjen :( vurderer og ringe og snakke med de siden fra 1 mars har jeg kun Netflix og hbo og ingen TV kanaler..

Ja var kjedelig det ikke kom i dag, får se om det dukker opp i morgen :)

Hvorfor har du ikke tv kanaler fra mars?
Fikk du ikke sånn viaplaykort i den gratis babypakka? Der er det 2mnd gratis :-)

Er det sånn ulovlig nedlastning da? Vet broren til venninna mi laster ned American horror.

Hvorfor har du ikke tv kanaler fra mars?
Fikk du ikke sånn viaplaykort i den gratis babypakka? Der er det 2mnd gratis :-)

Er det sånn ulovlig nedlastning da? Vet broren til venninna mi laster ned American horror.

Har sagt opp RiksTV pga mye styr.. fått regninger på dobbelt så mye som jeg skal betale i mnd, de har ikke lagt inn avtalegiro eller sendt purring, så har jeg plutselig suttet her uten tv-kanaler og inkasso krav på 4000kr for 2 mnd.. bestilte canal digital satellitt, men er en del tre som er i veien så går ikke signal her jeg bor så RiksTV er eneste valget..

Siden jeg allerede har hatt Viaplay gratis mnd får ikke jeg nye 2.. brukte som sagt ikke Viaplay når jeg hadde det.. tror jeg så totalt 3-4 filmer på den tiden jeg hadde det...

All nedlasting er ulovleg, samme med streaming på nettet.. er kun lov og laste ned og streame fra sider du betale for som for eksempel Netflix

Har sagt opp RiksTV pga mye styr.. fått regninger på dobbelt så mye som jeg skal betale i mnd, de har ikke lagt inn avtalegiro eller sendt purring, så har jeg plutselig suttet her uten tv-kanaler og inkasso krav på 4000kr for 2 mnd.. bestilte canal digital satellitt, men er en del tre som er i veien så går ikke signal her jeg bor så RiksTV er eneste valget..

Siden jeg allerede har hatt Viaplay gratis mnd får ikke jeg nye 2.. brukte som sagt ikke Viaplay når jeg hadde det.. tror jeg så totalt 3-4 filmer på den tiden jeg hadde det...

All nedlasting er ulovleg, samme med streaming på nettet.. er kun lov og laste ned og streame fra sider du betale for som for eksempel Netflix

Vi har fiber fra Nextgentel vi. Da er det ikke noe trær eller vær som kødder med signal :-p
Har også smart TV, og der har vi alle appene liggende :-)

Kjedelig når det blir surr med regninger. Jeg er møkka lei selgertelefon fra canal digital.

I dag har nurket presset voldsomt på blæra. Og føler magen revner snart der navlen er. Hun dytter på der hele tiden.

Vi har fiber fra Nextgentel vi. Da er det ikke noe trær eller vær som kødder med signal :-p
Har også smart TV, og der har vi alle appene liggende :-)

Kjedelig når det blir surr med regninger. Jeg er møkka lei selgertelefon fra canal digital.

I dag har nurket presset voldsomt på blæra. Og føler magen revner snart der navlen er. Hun dytter på der hele tiden.

Er så dårlig dekning i gata jeg bor, så har bare mulighet til den laveste hastigheten på Internett og i alle fall ingen fiber. De som bor vegg i vegg med huset mitt har signaler, samme med naboen nedenfor også. Er bare fra mitt hus og videre bortover gata det er dårlig signal :(

Ja er veldig kjedelig og hadde ikke vært så irritert over det hadde det skjedd en gang, men nå har det skjedd 2 ganger og de prøver og legge skylda på meg selv om de ser at de har gjort feil.. har ikke fått en eneste beklagelse tilbake eller tilbud om kompensasjon, så da har jeg heller ingen TV :p

Har lagt inn en app på telefonen min som sier fra når det er spam/telefonselgere som ringer så bare blokkerer jeg nr ;) Truecaller heter den :)

Uff bra vi snart er ferdig nå :) hun her presser godt nedover og selv om hodet er fester beveger hun seg fra en side til den andre siden.. i sted var jeg sikker på at foten hennes skulle komme ut fra siden.. så hælen hennes på siden av magen

Back
Topp