Ja holdt på og få sjokk da jeg åpnet brevet. Har lagt det ut på Facebook og de har prøvd og få tak i meg mens jeg har sovet på sofaen med telefonen på lydløs. De har sendt Mail og lagt seg langflat og sier at de har slettet saken, men ser av kommentarene på Facebook at det er flere son har hatt problemer med det selskapet der. Jeg har aldri hørt om firmaet, og det her burde de klart og oppdaget i god tid før de sender ut brevet da de faktisk har printer ut brevet og lagt det i en konvolutt.. summen står på "begge" sidene av det foldede brevet..
Takk
han virket grei, men virker som han har litt språkvansker. Blodtrykket mitt var fint, så han også mente der ikke var tegn på svangerskapsforgiftning ennå, men han vil at jeg skal ta blodprøve i morgen på sykehuset da der er en leversykdom man kan få under svangerskap.. så da blir det først lege/ul, så blodprøvetaking i morgen.. gleder meg til og bli ferdig nå
Hehehe.. husket urinprøve
Søvn er oppskrytt ja
fikk ikke sovet mer enn kanskje 3-4 timer i natt, men sovnet på sofaen når jeg kom hjem og sov i 5 timer der.. Hehe.. du likte den ja? Vurderer og se den opp igjen siden det ikke er så lenge til det kommer ny sesong
Ja det var jo bare og finne en da.. og om det hjelper gjør jeg det med glede.. lei av kun motgang i livet