Ja,jeg leste det her om dagen. Enig i de som mener at de kunne ventet til neste mnd. Jeg aner ikke hvordan det blir med meg å penger nå. Har dagpenger ut denne uken og permisjon starter på mandag. Må stikke innom dem på mandag og høre. Når man ringer nav får man alltid vage svar.
Hihi...jeg fikk så rare bilder i hodet den gangen du skrev neseblåser (klarer ikke glemme det) Det var faktisk 69,- på barnas hus...og på apoteket kostet det over 100,- Jeg bestilte på barnas hus nå til halv pris etter tips fra Kindermamma
Jeg er så ferdig med å være gravid nå, så hun kan fint komme nå. Er lei alt nå!
Ja synest de godt kunne ha ventet til februar mnd, eller beholdt den 20 som utbetalingsdato. Jeg tror du får aap frem til mandag, og på onsdag vil du få utbetalt foreldrepenger fra mandag og ut mnd
Hehehe.. trodde det var neseblåser det hette jeg da ååå??? Må sjekke ut hvor lenge de har tilbudet og stikke og kjøpe der i stedet for da
Ja nå er jeg dritt lei av og være gravid.. usikker på hvor mange ganger jeg våknet i natt, men det var hver gang jeg måtte snu meg og da fikk jeg skikkelig vondt i magen