Bruker endomondo treningsapp og da kommer gjennomsnittfarten opp i oppsummeringen etterpå.Bruker du en app til å måle farten?
Så på foreløpig lengde og tid ikke så lenge før jeg fikk vondt og regnet ut farten til ca 6,8 km/t selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker endomondo treningsapp og da kommer gjennomsnittfarten opp i oppsummeringen etterpå.Bruker du en app til å måle farten?
Bruker endomondo treningsapp og da kommer gjennomsnittfarten opp i oppsummeringen etterpå.
Så på foreløpig lengde og tid ikke så lenge før jeg fikk vondt og regnet ut farten til ca 6,8 km/t selv
Det er jo veldig braOk. Jeg har runkeeper. Om jeg har regnet riktig blir det 6,4 på turen jeg gikk i går.
Det er jo veldig bra
Og ingenting er bedre en raske gåturer til å gjøre detJa jeg er fornøyd med det. Har hatt et par økter nå der jeg har prøvd å holde max fart hele veien. Det er godt over 2 år siden jeg var i stand til det. Formen i svangerskapet med yngste var veldig bra, men etter det gikk det nedover. Prøver å bygge opp litt kondisjon nå.
Det er bare så synd at det er asfalt over alt. Skal jeg gå på skogsvei må jeg ta den lange ruten. Da går liksom hele kvelden. Men enn så lenge går det bra med leggene, så jeg får bare fortsetteOg ingenting er bedre en raske gåturer til å gjøre det![]()
Hvilke type sko bruker du, anbefaler løpesko (selv om du går) som er beregnet for asfalt dersom det er det du går på mestDet er bare så synd at det er asfalt over alt. Skal jeg gå på skogsvei må jeg ta den lange ruten. Da går liksom hele kvelden. Men enn så lenge går det bra med leggene, så jeg får bare fortsette![]()
Aner ikke. Tok det som passet på LöplabbetHvilke type sko bruker du, anbefaler løpesko (selv om du går) som er beregnet for asfalt dersom det er det du går på mest
Uff da, jeg pleier å kjøpe på XXLAner ikke. Tok det som passet på Löplabbet
Jeg sliter veldig med å finne sko som passer pga en gammel skade som gjør at foten er hoven og følsom. Skoen må passe perfekt, og fotbladene er ulike. Så jeg har gitt opp å kreve noe annet enn at de skal passe. Det er vanskelig nok![]()
Uff da, jeg pleier å kjøpe på XXL
Da må du kvitte deg ned alt du har i huset!!Sånn er det her også. Og motsatt - spiser jeg søtt vil jeg ha mer![]()
Flink du er altsåBle 1,5 time i skogen i kveldpluss mage øvelser og planken.
Vel, spørs på fredag/neste uke om jeg er på 65 eller mindre.
Så kjiptJeg får søtsug av det meste, og det gir seg liksom ikke. Jeg har bare opplevd det da jeg gikk på lavkarbo. Men samtidig merker jeg godt at mye vil ha mer.
Smart vil jeg troFoten er fremdeles vond så tror jeg flytter dagens trening til i morgen..
Fortsatt god bedringI dag er den dårlige foten min skikkelig ille. Ikke lett å gå trapper med yngste da.
Det eneste jeg har fått i meg i dag er lompepizza og agurk. Får vel fikse noe senere. Middag kanskje.
Så kjedelig med vond fot. Skadet? Belastning?I dag er den dårlige foten min skikkelig ille. Ikke lett å gå trapper med yngste da.
Det eneste jeg har fått i meg i dag er lompepizza og agurk. Får vel fikse noe senere. Middag kanskje.
TakkFlink du er altså![]()