Skravletråd

Liker disse reglene ;) tusen takk! :D
Nå vet jeg ikke hvor mye du ønsker å gå ned, det er heller ingen krav om at man må oppgi vekten sin har, det kan kanskje virke som om flere her inne har bare småting å slite med, men enkelte av oss har allerede gått ned veldig mye.
Pusern har gått ned rett over 20 kg, og jeg rett over 30 kg den tiden vi har vært her inne.

Det jeg prøver å si, dersom det er mye du skal ned og er litt flau over det siden flere her inne "sliter" med småtall på vekten så er det ingen grunn til det.
Vi har vært der.
 
Nå vet jeg ikke hvor mye du ønsker å gå ned, det er heller ingen krav om at man må oppgi vekten sin har, det kan kanskje virke som om flere her inne har bare småting å slite med, men enkelte av oss har allerede gått ned veldig mye.
Pusern har gått ned rett over 20 kg, og jeg rett over 30 kg den tiden vi har vært her inne.

Det jeg prøver å si, dersom det er mye du skal ned og er litt flau over det siden flere her inne "sliter" med småtall på vekten så er det ingen grunn til det.
Vi har vært der.
Det er faktisk sant! Jeg skal ned 10kg til. Da har jeg gått ned 24. Er på 14 nå :-D
Målet er å bli ferdig til jul. Mye eller lite, alle har sitt :)
 
Det ble søtt i går. Men det er ok, for vi dro på martnan og hadde uansett planlagt å unne meg ting da. Skulle dra i dag, så da må jeg jo være flink i dag istedenfor. Veide meg i går kveld. 1,1 kg opp siden fredag. Jeg liker å veie meg på kvelden innimellom. Da får jeg en liten indikasjon, men langt fra nøyaktig, så jeg vet at jeg ikke kan ta det så seriøst. Men jeg trooor at jeg ligger tålelig godt an.

I dag ble det havregrøt til frokost. Jeg brukte Natreen i min framfor sukker. Jeg er ikke fan av falsk sukker egentlig, men jeg synes faktisk at Natreen er mye bedre enn sukker i havregrøt.
Litt søtt kan man unne seg innimellom:D jeg har snopedag fredagskveld denne uka, gleder meg sykt mye:p
 
Nå vet jeg ikke hvor mye du ønsker å gå ned, det er heller ingen krav om at man må oppgi vekten sin har, det kan kanskje virke som om flere her inne har bare småting å slite med, men enkelte av oss har allerede gått ned veldig mye.
Pusern har gått ned rett over 20 kg, og jeg rett over 30 kg den tiden vi har vært her inne.

Det jeg prøver å si, dersom det er mye du skal ned og er litt flau over det siden flere her inne "sliter" med småtall på vekten så er det ingen grunn til det.
Vi har vært der.
Helt ærlig så vet jeg ikke hvor mye jeg veier nå, har ikke fått meg til å gå på vekten :( men sånn som jeg føler meg og vekten jeg har hatt tidligere ligger jeg vel på rundt 68-70 kg og jeg er bare 1.55 høy (lav :p ) ønskelig vekt for min høyde og det jeg er komfortabel med er rundt 57 kg. Tror jeg. All ære til dere som har klart å gått ned så mange kilo! Det er virkelig en bragd og alt annet enn lett ❤️
 
Jeg skal ut å spise i dag. Usikker på hva jeg skal velge på menyen. Hva ville dere valgt? Tenker lavkalori
https://www.jajabergen.no/Menu.pdf
Tenker at sjømat/fisk er bedre enn kjøtt.
Grønnsaker (da er potet inkludert i grønnsaker) er bedre enn ris/pasta/nudler/hvitt brød (med hvitt brød er baugetter, pizzabunn, nan-brød ++)
Og så kan man velge meny ut fra det..
Men kan godt tenke jeg tar feil, er på lavkarbo, ikke lavkalori
 
Ble visst en milkshake i dag. Så jeg må bare hive meg rundt og trene. Mannen må mate unger og gjøre dem klar for natta. Det går nok bra :)
 
Nå vet jeg ikke hvor mye du ønsker å gå ned, det er heller ingen krav om at man må oppgi vekten sin har, det kan kanskje virke som om flere her inne har bare småting å slite med, men enkelte av oss har allerede gått ned veldig mye.
Pusern har gått ned rett over 20 kg, og jeg rett over 30 kg den tiden vi har vært her inne.

Det jeg prøver å si, dersom det er mye du skal ned og er litt flau over det siden flere her inne "sliter" med småtall på vekten så er det ingen grunn til det.
Vi har vært der.

So right :p
 
Det ble søtt i går. Men det er ok, for vi dro på martnan og hadde uansett planlagt å unne meg ting da. Skulle dra i dag, så da må jeg jo være flink i dag istedenfor. Veide meg i går kveld. 1,1 kg opp siden fredag. Jeg liker å veie meg på kvelden innimellom. Da får jeg en liten indikasjon, men langt fra nøyaktig, så jeg vet at jeg ikke kan ta det så seriøst. Men jeg trooor at jeg ligger tålelig godt an.

I dag ble det havregrøt til frokost. Jeg brukte Natreen i min framfor sukker. Jeg er ikke fan av falsk sukker egentlig, men jeg synes faktisk at Natreen er mye bedre enn sukker i havregrøt.

God start på dagen :) og planlagte utskeielser er ok i blant.
 
Back
Topp