Skravletråd

Oj høres ikke bra ut

Jeg er vant til det. Det gjør vondt innimellom, men det blir ikke verre heller (som jeg har fått beskjed om i alle fall). Så lenge jeg er flink til å tilpasse meg så går det fint. Må være forsiktig med å ikke feilbelaste den gode siden, for da får jeg stråling nedover beinet. Alt i alt så synes jeg at jeg har vært heldig :)
 
«Bedre sent enn aldri» heter det jo :D

God tur - og jammen er du flink

Takk ❤️ Det ble ikke rare turen i dag. Jeg kjente fort at energien ikke var der, og så husket jeg klesvasken jeg måtte henge opp. Men jeg klarte da krav til skritt og kalorier i alle fall ^^
Og dere inspirer meg til å ville jobbe mer :)
 
Hei alle sammen :) kan jeg få joine dere kule damer her? Jeg liker ikke meg selv akkurat nå, og håper på å kunne få motivasjon fra dere.
 
Hei alle sammen :) kan jeg få joine dere kule damer her? Jeg liker ikke meg selv akkurat nå, og håper på å kunne få motivasjon fra dere.
Selvfølgelig kan du det her er alle velkommen :)

Her er reglene:
1. Man prater, koser seg og motiverer hverandre
2. Enkelte har faste veiedager, men det er ikke noe krav om det
3. Noen trener mye, andre trener lite, og det er helt greit

Masse lykke til, vi skal prøve å hjelpe deg :)
 
Takk ❤️ Det ble ikke rare turen i dag. Jeg kjente fort at energien ikke var der, og så husket jeg klesvasken jeg måtte henge opp. Men jeg klarte da krav til skritt og kalorier i alle fall ^^
Og dere inspirer meg til å ville jobbe mer :)

Flink du er :) viktig ta hensyn til dags form.

Flott vi kan inspirere deg - jeg hadde aldri greidd å gå ned mine 22-23 kg for et par tre år siden uten feedback og oppfølging her.
 
Hei alle sammen :) kan jeg få joine dere kule damer her? Jeg liker ikke meg selv akkurat nå, og håper på å kunne få motivasjon fra dere.

Du er hjertelig velkommen!!!

Selv har jeg fått mye god motivasjon her. Gikk ned 22-23 kilo for 2-3 år siden - aktiviteten her hjalp meg godt.
I etterkant har jeg vært aktiv litt til og fra men har funnet god hjelp når vekten har gått litt feil vei og jeg har ønsket justere. For første gang i mitt liv har jeg greidd hente meg inn igjen etter utskeiende perioder.,

Lykke til med å finne din vei til et sunnere liv og trivsel i egen kropp.
 
Selvfølgelig kan du det her er alle velkommen :)

Her er reglene:
1. Man prater, koser seg og motiverer hverandre
2. Enkelte har faste veiedager, men det er ikke noe krav om det
3. Noen trener mye, andre trener lite, og det er helt greit

Masse lykke til, vi skal prøve å hjelpe deg :)
Liker disse reglene ;) tusen takk! :D
 
Du er hjertelig velkommen!!!

Selv har jeg fått mye god motivasjon her. Gikk ned 22-23 kilo for 2-3 år siden - aktiviteten her hjalp meg godt.
I etterkant har jeg vært aktiv litt til og fra men har funnet god hjelp når vekten har gått litt feil vei og jeg har ønsket justere. For første gang i mitt liv har jeg greidd hente meg inn igjen etter utskeiende perioder.,

Lykke til med å finne din vei til et sunnere liv og trivsel i egen kropp.
Tusen takk!
Wow, det er utrolig godt gjort! Det ligger mye i viljestyrke ja å motstå når det er usunne alternativer hele tiden. Men skal prøve så godt jeg kan :)
 
Flink du er :) viktig ta hensyn til dags form.

Flott vi kan inspirere deg - jeg hadde aldri greidd å gå ned mine 22-23 kg for et par tre år siden uten feedback og oppfølging her.

Ja folk til å støtte en er virkelig uvurderlig :)
 
Det ble søtt i går. Men det er ok, for vi dro på martnan og hadde uansett planlagt å unne meg ting da. Skulle dra i dag, så da må jeg jo være flink i dag istedenfor. Veide meg i går kveld. 1,1 kg opp siden fredag. Jeg liker å veie meg på kvelden innimellom. Da får jeg en liten indikasjon, men langt fra nøyaktig, så jeg vet at jeg ikke kan ta det så seriøst. Men jeg trooor at jeg ligger tålelig godt an.

I dag ble det havregrøt til frokost. Jeg brukte Natreen i min framfor sukker. Jeg er ikke fan av falsk sukker egentlig, men jeg synes faktisk at Natreen er mye bedre enn sukker i havregrøt.
 
Back
Topp