Skravletråd

Jeg er igang med operasjon Hjernevask. Ikke en god start, humøret er på bånn, men ingenting usunt enn så lenge. Målet er å ikke spise godis, men jeg regner med at det må nedtrapping til. Jeg må ta det som det kommer. Eventuelt må jeg kjøpe inn litt mørk sjokolade. Jeg er ingen fan av det, men det hjelper på søtsuget. Den største jobben gjøres i hodet, for kosthold og trening er bra ellers.
Her blir jeg mindre og mindre søtsugen hvor lengre jeg klarer å holde meg unna:)
Krysser fingre for at du klarer å holde ut!

For en trening i dag. :D Nå er det avtalt trening med venninne i morgen og. Meldt veldig mye regn i Bergen. Så da får det blir noe innendørs!

Klar for stor handling i dag og, da skal det handles mye grønt. :happy:
Håper dere har en kjempe fin dag så langt!
Flott med en treningsvenn:D stå på!

Hadde ca 40 minutter igjen av turen da foten ble for vond til å fortsette, da hadde den vært vond en stund.
Mannen var i samme område som meg med bil og plukket meg opp.
Hadde jeg gått siste stykke hadde jeg fått en 7.000-7.500 skritt mer, og så var planen en liten tur på kvelden for å få de siste skrittene.
Er på "bare" litt over 40.000
Uansett helt sykt bra!:D god bedring til foten❤️

Her blir jeg mindre og mindre søtsugen hvor lengre jeg klarer å holde meg unna:)
Krysser fingre for at du klarer å holde ut!

Jeg får søtsug av det meste, og det gir seg liksom ikke. Jeg har bare opplevd det da jeg gikk på lavkarbo. Men samtidig merker jeg godt at mye vil ha mer.

God bedring og høres fornuftig ut.
Hopper over trening i dag jeg også - kjennes for fornuftig ut. Bena litt kjørt
Beina mine er overraskende bra i dag.
Var bare litt stive når jeg våknet.
Trodde jeg skulle være utrolig støl i dag :P
Selv om jeg ikke fullførte ble det 26,6 km med en gjennomsnitt fart på 6,65 km/t

I dag er den dårlige foten min skikkelig ille. Ikke lett å gå trapper med yngste da.
Det eneste jeg har fått i meg i dag er lompepizza og agurk. Får vel fikse noe senere. Middag kanskje.

Back
Topp