Kjempe bra jobbetIdag viste vekta -0,6!
Super fornøyd siden jeg bare har fått til 2 treninger denne uka![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe bra jobbetIdag viste vekta -0,6!
Super fornøyd siden jeg bare har fått til 2 treninger denne uka![]()
Det er bare teit.
Rundt 80% av alle som kommer til lege og fysio med treningskader har trent under et år.
Årsaken til dette er at de fleste begynner for hardt uten at kroppen er klare for den påkjenningen.
Det er utrolig viktig å starte forsiktig å sakte men sikkert øke intensiteten.
Dersom slankekrigen oppfordrer til å gå rett på høy intensitet selv om mange av deltagerne er ferske i gamet gjør de noe fryktelig, fryktelig galt
Takk for oppklaringenDet oppfordres ikke til noe. Man gjør det man kan og vil. Mange kan ikke trene, og kan dermed ikke logge poeng der. Det var da mosjon kom inn i tillegg til trening. I de siste utfordringene ble trening og mosjon sidestilt.
Takk for oppklaringen
Har ikke vært med så jeg vet ikke, og missforstod det du skrev
Fantastisk. For en mann som støtter deg og hjelper deg i å nå dine mål <3Før i dag, jeg går rundt og er ikke helt fornøyd, men sier ikke noe.
Mannen ser det likevel og spør hva det der.
"Ikke noe" svarer jeg, og har lurer på hvilket "ikke noe" er det.
"Er ikke så farlig, har bare litt lite med skritt, selv om jeg har vært en del i gang i dag, har det vært mye stille-igang ting, og har bare rundt 5.000 skritt, og klokken nærmer seg 6.."
Han: "Husker du å kjøpe salami"
Jeg: "Hææ.. Nei det glemte jeg"
Han: "Så ta på deg treningstøyet og løp og kjøp, den vi skal ha får du kun på Meny som er midt på den korte turen din, hvor lang er forresten den korte turen din?"
Jeg: "11,5 km"
Han: "Kjære du vet at hva du kaller kort er over en mil...."
Jeg: "Ja, jeg skifter nå"
Før i dag, jeg går rundt og er ikke helt fornøyd, men sier ikke noe.
Mannen ser det likevel og spør hva det der.
"Ikke noe" svarer jeg, og har lurer på hvilket "ikke noe" er det.
"Er ikke så farlig, har bare litt lite med skritt, selv om jeg har vært en del i gang i dag, har det vært mye stille-igang ting, og har bare rundt 5.000 skritt, og klokken nærmer seg 6.."
Han: "Husker du å kjøpe salami"
Jeg: "Hææ.. Nei det glemte jeg"
Han: "Så ta på deg treningstøyet og løp og kjøp, den vi skal ha får du kun på Meny som er midt på den korte turen din, hvor lang er forresten den korte turen din?"
Jeg: "11,5 km"
Han: "Kjære du vet at hva du kaller kort er over en mil...."
Jeg: "Ja, jeg skifter nå"
Fantastisk. For en mann som støtter deg og hjelper deg i å nå dine mål <3
Han er veldig støttende.Spent på hvor lang tur det ble!!! Herlige mannen som forstår og støtter og spreke deg som står i dette.
Thank you!Kjempe bra jobbet
Da er jeg i seng og klar for morgendagens galskap![]()
Da er jeg i seng og klar for morgendagens galskap![]()
Godt jobbet!!!!2 timer og 15 min i skogen i nydelig vær midt på dagen i dagså er mitt «skritt mål» på over 500,000 skritt fra 1. juni og innen 1. juli nådd
![]()
Lykke til! :-DDa er jeg i seng og klar for morgendagens galskap![]()
God tuuur!!Da er jeg i seng og klar for morgendagens galskap![]()
Gratulerer med det2 timer og 15 min i skogen i nydelig vær midt på dagen i dagså er mitt «skritt mål» på over 500,000 skritt fra 1. juni og innen 1. juli nådd
![]()
Krysser fingre for vektenGikk på en heldig is-smell i går + vin i helgen. Må være streng neste 3 dagene for at det ikke skal vises på vekten på torsdag.