Skravletråd

Bruker du en app til å måle farten?
Bruker endomondo treningsapp og da kommer gjennomsnittfarten opp i oppsummeringen etterpå.
Så på foreløpig lengde og tid ikke så lenge før jeg fikk vondt og regnet ut farten til ca 6,8 km/t selv

Det er jo veldig bra

Ja jeg er fornøyd med det. Har hatt et par økter nå der jeg har prøvd å holde max fart hele veien. Det er godt over 2 år siden jeg var i stand til det. Formen i svangerskapet med yngste var veldig bra, men etter det gikk det nedover. Prøver å bygge opp litt kondisjon nå.

Ja jeg er fornøyd med det. Har hatt et par økter nå der jeg har prøvd å holde max fart hele veien. Det er godt over 2 år siden jeg var i stand til det. Formen i svangerskapet med yngste var veldig bra, men etter det gikk det nedover. Prøver å bygge opp litt kondisjon nå.
Og ingenting er bedre en raske gåturer til å gjøre det :)

Det er bare så synd at det er asfalt over alt. Skal jeg gå på skogsvei må jeg ta den lange ruten. Da går liksom hele kvelden. Men enn så lenge går det bra med leggene, så jeg får bare fortsette :)
Hvilke type sko bruker du, anbefaler løpesko (selv om du går) som er beregnet for asfalt dersom det er det du går på mest

Hvilke type sko bruker du, anbefaler løpesko (selv om du går) som er beregnet for asfalt dersom det er det du går på mest
Aner ikke. Tok det som passet på Löplabbet :P
Jeg sliter veldig med å finne sko som passer pga en gammel skade som gjør at foten er hoven og følsom. Skoen må passe perfekt, og fotbladene er ulike. Så jeg har gitt opp å kreve noe annet enn at de skal passe. Det er vanskelig nok :P

Aner ikke. Tok det som passet på Löplabbet :p
Jeg sliter veldig med å finne sko som passer pga en gammel skade som gjør at foten er hoven og følsom. Skoen må passe perfekt, og fotbladene er ulike. Så jeg har gitt opp å kreve noe annet enn at de skal passe. Det er vanskelig nok :p
Uff da, jeg pleier å kjøpe på XXL

Back
Topp