Skravletråd

Entrer innom her nå :D holder på med å få vekta tilbake til trivselsvekt for å gjøre det lettere for den vonde kroppen å «bære» meg :p

Klart jeg gjorde! Godt å skravle litt med andre i samme «situasjon» som meg. Heie hverandre frem i de stundene jeg føler for å slutte å prøve :p og juble for fremgang :D
Heier på hverandre når ting går bra, og støtter når ting går skitt

Er egentlig ganske hyggelig her inne :)

Vekta igår viste endelig 79. Bikka under 80. 79,6 men likevel 79. Idag ble en ikke-lavkarbo dag. Eldste fått spysjuka og orka ikke tanken på salat eller lage lavkarbovennlig mat når jeg hadde evig nok med henne. Så idag har jeg virkelig spist karbo. Tok ikke mye før jeg ble veldig kvalm og oppblåst. Så blir lenge før jeg spiser sånn mat igjen :p men håper ikke det ødelegger for mye for vektnedgangen videre. Burde nok ikke veie meg på noen dager. :p

Vekta igår viste endelig 79. Bikka under 80. 79,6 men likevel 79. Idag ble en ikke-lavkarbo dag. Eldste fått spysjuka og orka ikke tanken på salat eller lage lavkarbovennlig mat når jeg hadde evig nok med henne. Så idag har jeg virkelig spist karbo. Tok ikke mye før jeg ble veldig kvalm og oppblåst. Så blir lenge før jeg spiser sånn mat igjen :p men håper ikke det ødelegger for mye for vektnedgangen videre. Burde nok ikke veie meg på noen dager. :p

Grattis med under 80[emoji1][emoji122]

Masse lykke til med å nå målet[emoji1]
Hvor mye vil du ned?

Vil ned til 64kg. Vekta fra våren 2014. Før jeg ble gravid høsten 2014 :p det er absolutte målet :) men fornøyd bare jeg kommer til sånn 68-69 :)

Back
Topp