Pusern
Gift med forumet
5,3 kg igjen til mål [emoji4]
Det går «lett som en plett»
Flink du er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5,3 kg igjen til mål [emoji4]
Det er fantastisk bra [emoji4]-0,7 denne uka[emoji1]
Og tante Rød! Så er kjempe fornøyd[emoji1]
Det håper jeg også.Det går «lett som en plett»
Flink du er![]()
-0,7 denne uka[emoji1]
Jippi!!!!!!!!!!Entrer innom her nåholder på med å få vekta tilbake til trivselsvekt for å gjøre det lettere for den vonde kroppen å «bære» meg
![]()
Jippi!!!!!!!!!!
Du tok i mot invitasjonen min
Velkommen skal du være![]()
Ja greit å vente til du er ferdig med amming.
Har du gått på lavkarbo før?
Heier på hverandre når ting går bra, og støtter når ting går skittKlart jeg gjorde! Godt å skravle litt med andre i samme «situasjon» som meg. Heie hverandre frem i de stundene jeg føler for å slutte å prøveog juble for fremgang
![]()
Da er vi 4 her inne på LK.Gikk ned rundt 10kg med lavkarbo for snart 10 år siden![]()
Heier på hverandre når ting går bra, og støtter når ting går skitt
Er egentlig ganske hyggelig her inne![]()
Entrer innom her nåholder på med å få vekta tilbake til trivselsvekt for å gjøre det lettere for den vonde kroppen å «bære» meg
![]()
Vekta igår viste endelig 79. Bikka under 80. 79,6 men likevel 79. Idag ble en ikke-lavkarbo dag. Eldste fått spysjuka og orka ikke tanken på salat eller lage lavkarbovennlig mat når jeg hadde evig nok med henne. Så idag har jeg virkelig spist karbo. Tok ikke mye før jeg ble veldig kvalm og oppblåst. Så blir lenge før jeg spiser sånn mat igjenmen håper ikke det ødelegger for mye for vektnedgangen videre. Burde nok ikke veie meg på noen dager.
![]()
Masse lykke til med å nå målet[emoji1]
Hvor mye vil du ned?
Grattis med under 80[emoji1][emoji122]
Fantastisk! [emoji16] bra jobba-1 kg denne uken [emoji4]
Jobber [emoji13]Foreslår lørdag[emoji28]
Så flink du er! Kjempe bra [emoji4]-0,7 denne uka[emoji1]
Da vet du ca hva du går til da, når du begynner på igjen [emoji4]Gikk ned rundt 10kg med lavkarbo for snart 10 år siden![]()