Lov å håpe ihvertfall [emoji4] men vi får se, de siste kg er jo de versteSlik som du holder på tror jeg du vil være der før sommeren, jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lov å håpe ihvertfall [emoji4] men vi får se, de siste kg er jo de versteSlik som du holder på tror jeg du vil være der før sommeren, jeg![]()
Tja man skulle tro det [emoji23][emoji23][emoji23] lurer litt på hvilken dag jeg egentlig kan ta det rolig daTil og med du må jo også ha rolige dager innimellom[emoji28]
Testet ja, men vanskelig å huske alt [emoji54]Haha[emoji1][emoji173]️ har du testet??
Ja takk ,jeg vet det alt for godt...Lov å håpe ihvertfall [emoji4] men vi får se, de siste kg er jo de verste
Takk, jeg har også troa på deg, dette skal gå! Snart er vi nede der vi vil være [emoji16]Ja takk ,jeg vet det alt for godt...
Men har troa på deg![]()
Det har jeg også blitt igjen, men sliter dessverre en del når jeg er på reise og det er det en del av for tidenTakk, jeg har også troa på deg, dette skal gå! Snart er vi nede der vi vil være [emoji16]
Jeg er mye strengere med karbohydrater nå ihvertfall [emoji4]
Ja det er vanskelig, men da blir jo det viktigste å ikke gå opp i vekt ihvertfallDet har jeg også blitt igjen, men sliter dessverre en del når jeg er på reise og det er det en del av for tiden
Nå er jeg så heldig å blitt ekstremt mye bedre for migrenen etter jeg begynte å spise lavkarbo.Ja det er vanskelig, men da blir jo det viktigste å ikke gå opp i vekt ihvertfall
Så flink og fornuftig du er. Lurt å kjøre mer intensivt nå som datteren er såpass stor. Og ikke ammer særlig. Tipper du raskt vil se forbedringer på både vekten og ikke minst at kroppen blir strammere.
Moderat lavkarbo og mye bevegelse har hjulpet meg til målet. Om du ikke har skriftmåler/puls klokke så invester i en - jeg ble super motivert av den. Ikke bare til trening men også få mange skritt på jobb og hjemme.
Masse lykke til!!! Blir moro å følge det her.
Koselig med flere her inne [emoji4]
Kjenner til det med å gå opp i vekt mens man er gravid jeg slet lenge med de ekstra kg, og først nå som jeg har begynt med lavkarbo og trening har jeg gått ned en del, 10 kg fra startvekt etter to barn [emoji16]
Satser på å være fornøyd før året er omme [emoji4]
Så bra at den har blitt bedre da [emoji4]Nå er jeg så heldig å blitt ekstremt mye bedre for migrenen etter jeg begynte å spise lavkarbo.
Dersom jeg sier jeg skal ha mat med lite karbo på grunn an migrene og gir en kort forklaring hvordan det kan fikses prøver de fleste å fikse det siden da er det en fysisk grunn til dietten..
Ja greit å vente til du er ferdig med amming.Jeg vurderer lavkarbo når mini kutter ammingen helt, men drøyer litt foreløpig![]()
Har pulsklokke ja, brukte den mye før graviditeten og så for å holde kontroll på bekkenløsningen under graviditetenNå er målet å komme over 100% av dagsmålet hver dagen.
-1 kg denne uken [emoji4]
5,3 kg igjen til mål [emoji4]Flottgrattis
nærmer deg nå
![]()
Tja man skulle tro det [emoji23][emoji23][emoji23] lurer litt på hvilken dag jeg egentlig kan ta det rolig da
Testet ja, men vanskelig å huske alt [emoji54]
Blir sikkert godt å sove i kveld [emoji23]
-1 kg denne uken [emoji4]