Skravletråd

Ja det er vanskelig, men da blir jo det viktigste å ikke gå opp i vekt ihvertfall
Nå er jeg så heldig å blitt ekstremt mye bedre for migrenen etter jeg begynte å spise lavkarbo.
Dersom jeg sier jeg skal ha mat med lite karbo på grunn an migrene og gir en kort forklaring hvordan det kan fikses prøver de fleste å fikse det siden da er det en fysisk grunn til dietten..

Så flink og fornuftig du er. Lurt å kjøre mer intensivt nå som datteren er såpass stor. Og ikke ammer særlig. Tipper du raskt vil se forbedringer på både vekten og ikke minst at kroppen blir strammere.
Moderat lavkarbo og mye bevegelse har hjulpet meg til målet. Om du ikke har skriftmåler/puls klokke så invester i en - jeg ble super motivert av den. Ikke bare til trening men også få mange skritt på jobb og hjemme.
Masse lykke til!!! Blir moro å følge det her.

Har pulsklokke ja, brukte den mye før graviditeten og så for å holde kontroll på bekkenløsningen under graviditeten :) Nå er målet å komme over 100% av dagsmålet hver dagen.

Koselig med flere her inne [emoji4]

Kjenner til det med å gå opp i vekt mens man er gravid jeg slet lenge med de ekstra kg, og først nå som jeg har begynt med lavkarbo og trening har jeg gått ned en del, 10 kg fra startvekt etter to barn [emoji16]
Satser på å være fornøyd før året er omme [emoji4]

Jeg vurderer lavkarbo når mini kutter ammingen helt, men drøyer litt foreløpig :)

Nå er jeg så heldig å blitt ekstremt mye bedre for migrenen etter jeg begynte å spise lavkarbo.
Dersom jeg sier jeg skal ha mat med lite karbo på grunn an migrene og gir en kort forklaring hvordan det kan fikses prøver de fleste å fikse det siden da er det en fysisk grunn til dietten..
Så bra at den har blitt bedre da [emoji4]

Selv merker jeg at energi nivået mitt er mye bedre.

Burde gå bra da, jeg var på kurs etter jobben her og ba om lavkarbo uten gris [emoji6] gikk da fint det også men så tror jeg at vi ofte tenker at det kan være vanskelig for andre å skjønne det så vi stopper dem fra å kunne tilrettelegge fra begynnelsen av

Back
Topp