Skravletråd

Vil ned til 64kg. Vekta fra våren 2014. Før jeg ble gravid høsten 2014 :p det er absolutte målet :) men fornøyd bare jeg kommer til sånn 68-69 :)

Da står vi ganske likt[emoji1]
Målet mitt er 64-65 kg, og er nå på 77... Heia oss![emoji1]

Vekta igår viste endelig 79. Bikka under 80. 79,6 men likevel 79. Idag ble en ikke-lavkarbo dag. Eldste fått spysjuka og orka ikke tanken på salat eller lage lavkarbovennlig mat når jeg hadde evig nok med henne. Så idag har jeg virkelig spist karbo. Tok ikke mye før jeg ble veldig kvalm og oppblåst. Så blir lenge før jeg spiser sånn mat igjen [emoji14] men håper ikke det ødelegger for mye for vektnedgangen videre. Burde nok ikke veie meg på noen dager. :p
Gratulerer, gleder meg til vekta viser det samme her! Kanskje det er verre å gå ned fra 80 enn 90?

Vel jeg skulle ha noe på sentret som er rett over 5 km unna og det har kommet nye Pokemon i dag så jeg valgte å gå for å prøve å fange noen på veien [emoji14]

Er på 21.210 skritt nå
Hehe ja det forklarer en del [emoji6]

Har ikke tid til pokemon så slettet hele spillet [emoji54]

Haha, du er håpløs[emoji23]
Det som skjedde var følgende:
1: Jeg måtte handle
2: En av de tingene jeg skulle ha måtte jeg på sentret for
3: Sentret er 5-6 km unna
4: Det er nye Pokemon ute i dag og dersom jeg går kan jeg fange fler av dem.....

Trenger jeg egentlig si noe mer?

(Men når det er sagt så tok jeg bilen når jeg kom på at jeg hadde glemt noe)

Ved tanke på raids og slikt så har heller ikke jeg tid, men syns det er gøy når det er nye ute og går.
Ble så irritert over at jeg ikke hadde tid til å finne de tidsbegrensede pokemonene [emoji54]
Men ser jo også at jeg heller virkelig ikke har tid da, døgnet mangler noen timer

Back
Topp