Da er vi 4 her inne på LK.
Hvor streng er du, ketose?
Har ikke begynt enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi 4 her inne på LK.
Hvor streng er du, ketose?
Ketose med andre ordHar ikke begynt endamen lå på rundt 10g karbo sist.
Vil ned til 64kg. Vekta fra våren 2014. Før jeg ble gravid høsten 2014det er absolutte målet
men fornøyd bare jeg kommer til sånn 68-69
![]()
Tusen takkføltes godt å endelig komme dit
nå er neste mini mål 75
![]()
Jobber [emoji13]
A skal I bursdag også så jeg skal levere og hente, klær må vaskes og tror ikke det blir noen rolig dag [emoji23]
Så flink du er! Kjempe bra [emoji4]
Gratulerer, gleder meg til vekta viser det samme her! Kanskje det er verre å gå ned fra 80 enn 90?Vekta igår viste endelig 79. Bikka under 80. 79,6 men likevel 79. Idag ble en ikke-lavkarbo dag. Eldste fått spysjuka og orka ikke tanken på salat eller lage lavkarbovennlig mat når jeg hadde evig nok med henne. Så idag har jeg virkelig spist karbo. Tok ikke mye før jeg ble veldig kvalm og oppblåst. Så blir lenge før jeg spiser sånn mat igjen [emoji14] men håper ikke det ødelegger for mye for vektnedgangen videre. Burde nok ikke veie meg på noen dager.![]()
Var det da, vet ikke helt for skal ihvertfall ur og svømme [emoji6]Hørtes ikke sånn ut nei[emoji28]
Søndag??
Hva har du gjort idag da [emoji54]Ops.
Der var jeg brått oppe i 18.000 skritt i dag selv om jeg ikke er helt i form
Vel jeg skulle ha noe på sentret som er rett over 5 km unna og det har kommet nye Pokemon i dag så jeg valgte å gå for å prøve å fange noen på veienHva har du gjort idag da [emoji54]
Har 12500 og jeg har hvert I butikken og div
Hehe ja det forklarer en del [emoji6]Vel jeg skulle ha noe på sentret som er rett over 5 km unna og det har kommet nye Pokemon i dag så jeg valgte å gå for å prøve å fange noen på veien [emoji14]
Er på 21.210 skritt nå
Ved tanke på raids og slikt så har heller ikke jeg tid, men syns det er gøy når det er nye ute og går.Hehe ja det forklarer en del [emoji6]
Har ikke tid til pokemon så slettet hele spillet [emoji54]
Var det da, vet ikke helt for skal ihvertfall ur og svømme [emoji6]
Ops.
Der var jeg brått oppe i 18.000 skritt i dag selv om jeg ikke er helt i form
Jo da, hadde lavere hastighet enn det jeg pleierFor å slappe av når man er syk har du vel ikke tid til?![emoji38]
Jo da, hadde lavere hastighet enn det jeg pleier![]()
Det som skjedde var følgende:Haha, du er håpløs[emoji23]
Ble så irritert over at jeg ikke hadde tid til å finne de tidsbegrensede pokemonene [emoji54]Ved tanke på raids og slikt så har heller ikke jeg tid, men syns det er gøy når det er nye ute og går.
Ser sånn ut men hadde fint håndtert det altså, er bare ikke timer nok i døgnet så det er mulig [emoji6]Du klarer ikke ha en hviledag du[emoji28]