Uff da.
Hvor ille var det?
+15 kg siden juli....[emoji20]
Noe skjedde i høst da jeg prøvde å gå ned 2-3 kg men gikk opp, opp, opp... Jeg mistet motet av det og har gitt f*** de siste månedene....[emoji20] sykemeldt i tillegg, ikke gjort ting bedre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da.
Hvor ille var det?
Dersom man går mye opp fort er ofte det meste vann, og det er lett å fjerne igjen...
Men se på det positive, alt kan umulig være fett så mye burde gå Veldig lett av [emoji4]
Uff da
Bare å se fremover da![]()
Men du, driver ikke hun tanta din og tuller en del de siste månedene også.+15 kg siden juli....[emoji20]
Noe skjedde i høst da jeg prøvde å gå ned 2-3 kg men gikk opp, opp, opp... Jeg mistet motet av det og har gitt f*** de siste månedene....[emoji20] sykemeldt i tillegg, ikke gjort ting bedre..
Men du, driver ikke hun tanta din og tuller en del de siste månedene også.
Sikker på at du ikke bør ta deg en tur til legen og sjekke hormoner og slikt?
Den kan være en sammenheng mellom de to tingene der
Lettere å gå ned når man har mye å ta av, ikke sant?![emoji28]
Jeg har hvertfall hatt en bra start på året.
Kom over 26.000 skritt både i går og i dag![]()
Jeg har hvertfall hatt en bra start på året.
Kom over 26.000 skritt både i går og i dag![]()
Oi, det er knallbra[emoji1]
Jeg endte på over 18000 igår og er kjempe fornøyd[emoji1]
Oi, det er knallbra[emoji1]
Jeg endte på over 18000 igår og er kjempe fornøyd[emoji1]
Flinke dere er.Supert det også«kickstart»
Selv havnet jeg midt mellom dere med ca 22.000 - bra det også
Supert det også«kickstart»
Selv havnet jeg midt mellom dere med ca 22.000 - bra det også
Flinke dere er.
Tror jeg bare kommer på rundt 10.000 i dag
Da tror jeg jeg hadde tatt det opp igjen...Jo, tanta kommer oftere enn før[emoji4] syklus på ca 18 dager[emoji13]
Har nevnt det for legen, men hun brydde seg ikke nevneverdig om det...
Skal se hvordan det går nå som jeg gjør en innsats igjen[emoji4]
Oi, det var ikke mye...Du slår meg lett[emoji23] har bare 3300 og det er middagstid[emoji85]
Da tror jeg jeg hadde tatt det opp igjen...
Endring i syklus kombinert med uforklarlig vektoppgang kan muligens skyldes hormoner..
Uansett, du har sagt at det kostholdsregimet ditt har fungert før, vet du hvorfor det fungerte før?
Oi, det var ikke mye...
Etter hva jeg har forstått det så gjør du det litt motsatt av meg, lite fett, men rikelig meg karbohydrater...Ja skal ta det opp igjen[emoji4]
Det har vel fungert fordi jeg har spist veldig lite....og ofte...og veldig sunt[emoji4]
Ikke mye ekstra kalorier..
Har også shoppet litt og er oppe i 12.700Nope, sittet på kontor i hele dag og parkert på utsiden av døra[emoji13]
Har nå kommet meg over 11000 siden jeg måtte en tur på shopping etter regntøy[emoji1]