Ja tenkte det jeg også, men nå er det nok, lenge til neste bursdag også heldigvis [emoji16]
Hehe, og godt er det[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenkte det jeg også, men nå er det nok, lenge til neste bursdag også heldigvis [emoji16]
Sitter og pigger skoene mine før årets første treningstur i kveld![]()
Mange som føler ny giv etter nyttår?
Mange som føler ny giv etter nyttår?
Gjett om!![emoji1][emoji123]
I morgen skal jeg veie meg for første gang siden november[emoji85] jeg har gått opp myyye!! Mannen tipper 15 kg![emoji33][emoji31] hjelpes...
I morgen er det slutt![emoji1] bare gulrøtter og salat, pluss trening hver dag[emoji28]
Masse lykke til!!!!
Ikke riktig enda, men tror den kommer om et par dagerMange som føler ny giv etter nyttår?
Så kjedelig.Gjett om!![emoji1][emoji123]
I morgen skal jeg veie meg for første gang siden november[emoji85] jeg har gått opp myyye!! Mannen tipper 15 kg![emoji33][emoji31] hjelpes...
I morgen er det slutt![emoji1] bare gulrøtter og salat, pluss trening hver dag[emoji28]
Ææææ så ille kan det da ikke være? Uansett greit å få begynt igjen ihvertfall [emoji4]Gjett om!![emoji1][emoji123]
Hehe er nok ikke helt rett satt sammen jeg for jeg får vist det før nyttår [emoji16]Ikke riktig enda, men tror den kommer om et par dager
Bare føler meg veldig tung i kroppene etter alle denne maten og mangel på bevegelse, og kjenner jeg har fått mye vann i kroppen og fingrene er hovne.Hehe er nok ikke helt rett satt sammen jeg for jeg får vist det før nyttår [emoji16]
Huff ja her er tanta på vei bort og det er stor forskjell på begynnelsen på uka og slutten.Bare føler meg veldig tung i kroppene etter alle denne maten og mangel på bevegelse, og kjenner jeg har fått mye vann i kroppen og fingrene er hovne.
Det hjelper heller ikke så mye av at tanta er på besøk.
Skal tilbake på jobb i morgen så da blir det lettere å få orden på kostholdet, og er i gang med treningen igjen så er nok mer motivert om et par dager![]()
Bare føler meg veldig tung i kroppene etter alle denne maten og mangel på bevegelse, og kjenner jeg har fått mye vann i kroppen og fingrene er hovne.
Det hjelper heller ikke så mye av at tanta er på besøk.
Skal tilbake på jobb i morgen så da blir det lettere å få orden på kostholdet, og er i gang med treningen igjen så er nok mer motivert om et par dager![]()
Så kjedelig.
Dette klarer du.
Masse lykke til
Ææææ så ille kan det da ikke være? Uansett greit å få begynt igjen ihvertfall [emoji4]
Uff da.Tusen takk snuppa[emoji1]
Vekta bekreftet mine mistanker....[emoji20]
Dersom man går mye opp fort er ofte det meste vann, og det er lett å fjerne igjen...Så ille var det!![emoji31][emoji85][emoji20]
Men se på det positive, alt kan umulig være fett så mye burde gå Veldig lett av [emoji4]Så ille var det!![emoji31][emoji85][emoji20]
Tusen takk snuppa[emoji1]
Vekta bekreftet mine mistanker....[emoji20]