Da er tanta her.
Vi ikke bli noe godt tall for meg i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er tanta her.
Jeg kjenner at hele kroppen er hoven.Lykke TIL!!!
Jeg kjenner at hele kroppen er hoven.
Er ganske ille denne gangen så tror jeg har fått ganske mye vann i kroppen.
Fordelen er at vann forsvinner raskt igjen
Sånn mer eller mindre...Det gjør det så neste uke blir bra. Har du vært flink med mat og trim da? Du nærmer deg jo mål med stormskritt nå![]()
Da er tanta her.
Sånn mer eller mindre...
Er ikke like streng som før, men har ikke skeiet ut heller
Tante her også[emoji38]
Jeg er helt på bærtur med både trening og kosthold, så veier ikke lenger...
Sånn er det i blant. Vi er her som support når du er klar igjen.
Blir nok ikke noe godt her heller, sprakk igjen igår etter lang dag på jobb og maten vi hadde var ris [emoji85]Da er tanta her.
Er det jeg håpet på[emoji28]
Må bare finne tilbake til Mr.motivasjon så er jeg klar igjen[emoji85]
Håper virkelig du finner han igjen, det er veldig lite morsomt når han er borteEr det jeg håpet på[emoji28]
Må bare finne tilbake til Mr.motivasjon så er jeg klar igjen[emoji85]
Jeg viste det ville bli ekstra ille denne gang siden jeg følte meg mye mer hoven i kroppen enn vanlig, men så ille hadde jeg ikke drømt om..
+1,9 kg [emoji85]
Titter såvidt innom dere, opp 6 kg så langt i dette svangerskapet (15 uker nå), kvalmespisekiloene har satt seg. Kvalmen er på retur forhåpentligvis, og jeg skal til ernæringsfysiolog uti november ei gang. Jordmor sier tommel opp for vektnedgang under svangerskapet, siden jeg har såpass mange ekstra kilo. Så jeg håper virkelig det lar seg gjøre, med hjelp fra ernæringsfysiolog og forhåpentligvis mer overskudd til bevegelse (yoga, tur og svømming er planen) når kvalmen gir seg. Fra mitt første svangerskap og til nå er jeg +30 kg, alle takket være invalidiserende bekkenløsning kombinert med ekstrem kvalme. Og ytterligere 10 kg fra jeg møtte mannen for 7 år siden. Så her er det nok å ta av, håper noe av det kan forsvinne underveis så jeg får en lettere fødsel og en bedre barseltid.
Takk takk! Ja, baby er viktigst. Men mors trivsel påvirker baby ganske mye etter fødsel, erfaringsmessigMasse lykke til med alt sammenkoselig å være gravid men også krevende når man sliter med kvalme og uvelhet. Håper du snart er bedre så du greier gjøre slik du ønsker med mat og trim. Men husk «baby» er det aller viktigste disse månedene.
Takk takk! Ja, baby er viktigst. Men mors trivsel påvirker baby ganske mye etter fødsel, erfaringsmessigog dette er jo noe jeg ønsker å ta tak i uansett, blir det for tøft så vil jeg bare forsøke å spise så sunt som mulig og prøve å holde vekta.
Du får lete og grave litt![]()
Håper virkelig du finner han igjen, det er veldig lite morsomt når han er borte
Hvordan går det med treningen til det løpet du skulle være med på?