Helga var jo heller ikke såååå bra men men ny uke nå og satser på at jobben jeg gjør nå frem til fredag hjelper så det ikke blir for mye pluss på vekta [emoji4]
Jeg tror du fikser dette lett[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helga var jo heller ikke såååå bra men men ny uke nå og satser på at jobben jeg gjør nå frem til fredag hjelper så det ikke blir for mye pluss på vekta [emoji4]
Tror du har mer tro på meg enn hva jeg har [emoji54]Jeg tror du fikser dette lett[emoji2]
Er ikke alltid like lett å få til trening, sånn er det bare.Så godt da [emoji4]
Jeg er alene frem til torsdag såg dårlig med trening her men har hatt med ungene til svømmehallen og tenker å dra de med dit imorgen også for blir en del aktivitet der ihvertfall [emoji4]
Jeg har jukset!!!!
Etter den forferdelige veiingen på fredag klarte jeg ikke å dy meg og gikk på vekten i morges.
-0,7 kg siden fredag så det lover godt.
Ved tanke på at det både er trening i kveld og i morgen kommer jeg til å få et veldig bra resultat på fredag [emoji4]
Er egentlig ikke helt fornøyd.Så bra og så motiverende!!!! Av og til kan «juks» være nyttiglykke til resten av uken
Er egentlig ikke helt fornøyd.
Var +1,9 forrige uke og har veldig lyst til å bli kvitt alt med en gang.
Tror -1,2 kg på 2 dager blir litt vel mye selv med både trening i dag og i morgen
Jeg håper på det beste.Ja, det er antagelig er urealistisk mål. Men veldig mye av den økningen var nok vann med tanke på tante-besøk og da kan mye forsvinne raskt.
Jeg håper på det beste.
Av erfaring vet jeg at jeg mister mest vann under trening så det er en liten mulighet.
Har bare hatt en trening siden forrige veiing og en utskeielse i helgen som var..
Tror du har mer tro på meg enn hva jeg har [emoji54]
Jeg har jukset!!!!
Etter den forferdelige veiingen på fredag klarte jeg ikke å dy meg og gikk på vekten i morges.
-0,7 kg siden fredag så det lover godt.
Ved tanke på at det både er trening i kveld og i morgen kommer jeg til å få et veldig bra resultat på fredag [emoji4]
Er ikke helt fornøyd..Yeei, så bra![emoji1] godt jobbet!!
Det er ikke ofte den er det lenger, men kjenner at dørstokkmila for å komme seg på trening i kveld kommer til å bli lang...
Været bryr meg ikke.Skjønner det med det været ute. Tillat deg å tenke at en kortere tur ernesee enn ingen. Og når man først er i gang, så kjennes det ofte helt ok å gå litt mer. Den måten å «lure» meg selv på har heg brukt mange ganger. Og blir det en kortere tur denne gangen er det bedre enn ingen.
Lykke til!!!
Er ikke helt fornøyd..
Var +1,9 kg på forrige veiing på grunn av tanta og kunne godt ha tenkt å gått ned alt igjen på denne uken.
Skal jeg klare det må jeg gå ned 1,2 kg på 2 dager.....
Det er ikke ofte den er det lenger, men kjenner at dørstokkmila for å komme seg på trening i kveld kommer til å bli lang...
Å ja da, og for første gang på veldig, veldig lenge klarte jeg også å løpe en del uten å få vondt i det beinet jeg har slitt medKom du deg ut?[emoji2]
Vel det også en måte å gjøre at jeg selv klarer å holde fokus1,9 er mye å gå ned, tror ikke du skal være så streng med deg selv[emoji4]
Å ja da, og for første gang på veldig, veldig lenge klarte jeg også å løpe en del uten å få vondt i det beinet jeg har slitt med![]()