Nærmer seg nå [emoji4]-0,8 kg på meg denne uken.
4,3 kg til mål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nærmer seg nå [emoji4]-0,8 kg på meg denne uken.
4,3 kg til mål
Du ser fantastisk ut [emoji4]Bare for å skryte litt.
Før:
![]()
Etter:
![]()
![]()
Aner ikke, tror det egentlig er mannen [emoji54]Hvem leker gjemsel?[emoji23]
Oj!! Bøyer meg i støvet!!Rundt 33 kg
Så flink du er [emoji9]
Bare for å skryte litt.
Før:
![]()
Etter:
[/QUOT![]()
Fantastisk!!!!
Altså jeg skjønner hvorfor folk spør, men er det lov å bli lei av spørsmålet om man har klart det på egenhånd eller er operert?
Jepp, flere av de jeg ikke har sett på en stund gjør detSpør folk om det?![emoji15]
Da hadde jeg blitt litt snurt tror jeg...
Jepp, flere av de jeg ikke har sett på en stund gjør det
Syns egentlig det, men på den andre siden, vil ikke at folk skal gå rundt og tro jeg er operert hellerEr ikke det ganske frekt?![emoji15]
Jeg hadde aldri spurt noen om det...
Det er absolutt lov å bli lei et sånt spm!Altså jeg skjønner hvorfor folk spør, men er det lov å bli lei av spørsmålet om man har klart det på egenhånd eller er operert?
Syns egentlig det, men på den andre siden, vil ikke at folk skal gå rundt og tro jeg er operert heller
Ikke spør meg, jeg har bare fått det spørsmålet noen ganger av folk jeg ikke har møtt på lengeMen er da ikke vanlig å tro det?[emoji849] tror jeg aldri har opplevd å tenke: «hun der er sikkert operert siden hun har blitt så tynn»[emoji28]
Ikke spør meg, jeg har bare fått det spørsmålet noen ganger av folk jeg ikke har møtt på lenge
Man må jo være blind dersom man ikke ser denVeldig spesielt[emoji28]
Men koselig at de ser nedgangen din da![emoji1]
Man må jo være blind dersom man ikke ser den![]()
Altså jeg skjønner hvorfor folk spør, men er det lov å bli lei av spørsmålet om man har klart det på egenhånd eller er operert?
Jeg vet det, men er fremdeles lei av spørsmåletM
Er vel så mange som opereres for tiden at folk tror det må være det som har gjort nedgangen.
Jeg vet det, men er fremdeles lei av spørsmålet