Pusern
Gift med forumet
Ok så jeg er på vei til butikken pga noen har gjemt alle batteriene mine og wii fit som jeg bruker som vekt trenger batterier![/QUOTE
Lykke til med veiing![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok så jeg er på vei til butikken pga noen har gjemt alle batteriene mine og wii fit som jeg bruker som vekt trenger batterier![/QUOTE
Lykke til med veiing![]()
Takk [emoji4] det gikk veldig bra syns jeg, med mensen og alt så ned 1,6 kg [emoji16]
Heldigvis var det verdt å få sjekket vekta idag, skikkelig boost for å passe på når jeg skal til charlottenberg i ettermiddag.
Ned 1,6 kg og er nå 80.5 kg [emoji16]

Så utrolig bra!!!!! Grattis!!!!
Takk, ja det er helt uvirkelig at jeg faktisk snart er der! 5 år siden sist og jeg feirer nesten ved hver kg nå for ser at endelig har jeg en metode som fungerer samt motivasjonen til å klare det [emoji4]Fantastisk motivasjon!!!
Snart er du på 70-tallet![]()
Å den følelsen er herlig.Stikker rett innom for å skryte litt av meg selv![]()
Kjøpte en bukse i vår i størrelse 46.. den detter nå av meg!!!! Så utrolig stolt![]()
Så flink du er [emoji9]Siste fredag i oktober og veiedag (kontroll) for meg.
200 g mindre enn i slutten av september så denne stabiliseringen går som ønsket. Sååå glad for at jeg har funnet en balanse.
Har trent ganske mye denne måneden - styrke og kondis (sistnevnte med en del intervall/Max trening - moro). Føler meg mer fit og stram i kroppen.
Så oppsummert er jeg veldig fornøyd!!!!
Tusen takkÅ den følelsen er herlig.
Flink du er
Jeg er så utrolig imponert over degBare for å skryte litt.
Før:
![]()
Etter:
![]()
![]()
Hvor mye har du gått ned totalt?-0,8 kg på meg denne uken.
4,3 kg til mål
Rundt 33 kgHvor mye har du gått ned totalt?
Siste fredag i oktober og veiedag (kontroll) for meg.
200 g mindre enn i slutten av september så denne stabiliseringen går som ønsket. Sååå glad for at jeg har funnet en balanse.
Har trent ganske mye denne måneden - styrke og kondis (sistnevnte med en del intervall/Max trening - moro). Føler meg mer fit og stram i kroppen.
Så oppsummert er jeg veldig fornøyd!!!!
Ok så jeg er på vei til butikken pga noen har gjemt alle batteriene mine og wii fit som jeg bruker som vekt trenger batterier!
Takk [emoji4] det gikk veldig bra syns jeg, med mensen og alt så ned 1,6 kg [emoji16]
-0,8 kg på meg denne uken.
4,3 kg til mål
Bare for å skryte litt.
Før:
![]()
Etter:
![]()
![]()
Jeg er så utrolig imponert over degDu er mitt store forbilde
![]()
Tusen takkHellige Jul, så flott du er!![emoji1][emoji173]️